לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

כוננות שלג


כבר הרבה זמן פה שאנחנו בכוננות חורף. בחורף הראשון שלי בשבדיה, לפני שלוש שנים,  ירד שלג כבד כבר באוקטובר. הבנזוג אמר בעצב שהחורף התחיל מוקדם, ואילו אני, ישראלית פותה שכמוני, צהלתי בשלג. חודשיים אחרי, כשהשלג עשה לי חשק למות מדיכאון וכל מה שחשקתי בו היה עשר מעלות מעל האפס ורחובות נקיים מהבוץ הדוחה והשלג המחליק, הבנתי למה היה הבנזוג כל כך מדוכדך למראה הפתיתים באוקטובר.

 

מאז עברתי מספיק חורפים בשבדיה בשביל לתעב את רעיון השלג. כלומר, אני מודה, הפעם הראשונה שזה קורה, הפתיתים הלבנים יורדים להם בשלווה ובשקט מפתיע, עושה איזה משהו נעים בלב. "אחח", אני חושבת לעצמי בנאיביות, "נשב בבית עם התנור ושוקו ועוגיות, נצפה לנו בשלג". הפנטזיה הביתית מתנפצת כשהשלג לא נמס גם למחרת בבוקר, עת מגיע הזמן לצאת מהבית לעבודה, והרחובות קפואים והכל מלא בוץ וסכנת נפשות ללכת בלי להיות מאוד זהירים כדי לא להחליק. ועוד לא דיברנו על הרגע שגושי הקרח מצטברים על גגות הבניינים ואז, אחת לכמה זמן, מתרסקים בקול רעש גדול. זה באמת סכנת נפשות, והדרך השבדית להתמודד איתה היא לשים שלטים שאומרים "זהירות, קרח נופל", מה שלא פותר בכלום את העובדה שאני עדיין צריכה לעבור שם, זה רק מזכיר לי שגוש קרח ענק עשוי להתרסק על ראשי בזמן שאני עושה את זה.

 

השנה היה הקיץ לא חמים במיוחד, אבל לעומת זאת זכינו בסתיו נעים במיוחד. כל ספטמבר וגם אוקטובר, לפחות עד עכשיו, היו נעימים מאוד (כלומר, הטמפרטורה לא ירדה מעשר מעלות, שזה באמת יפה), ואני כבר התחלתי להדחיק את עובדת החורף המתקרב.

 

ביום שרוית ודימה עזבו את שבדיה צנחו גם הטמפרטורות (אני חושדת בקונספירציה, למרות שקצת קשה להוכיח), ובבת אחת נהיה קר ולא נעים. שבוע עברנו בין שש לעשר מעלות. עדיין, לא נורא. בכל בוקר, כשעליתי על האופניים בדרך לעבודה, שיננתי לעצמי "לא קר! לא קר!", כי  ברגע שאני אודה שקר לי מדיי לנסוע באופניים אני אצטרך להתחיל לנסוע בסאבווי, כלומר לקום חצי שעה מוקדם יותר, שזה קורבן כבד מבחינתי, בייחוד עכשיו, כשאני קמה בשבע וחצי בבוקר ועוד אין ממש שמש, ודי חשוך (שעון החורף בעוד שבוע ישפר את העניין, אבל רק זמנית, השמש תזרח באיזשהו שלב רק אחרי שאני אהיה בעבודה).

 

אבל עכשיו, עכשיו זה מתחיל להיות ממש רע. בדקתי עכשיו את התחזית לשבוע הבא. שימו לב ליום שני:

 

 

בין שלוש מעלות ביום למינוס ארבע בלילה. גשם מעורב בשלג (וגם קצת שמש, גדול איך שביום הזה עושים שימוש בכל האייקונים האפשריים שיש לתחזית). אוף!! זה מתחיל!

נכתב על ידי עדי בעולם , 22/10/2005 14:02  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-27/10/2005 19:44



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)