לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

על חברות ומאכלים (קצרים)


בבוקר נחתה על השטיח הודעה על חבילה שמחכה לי בדואר מארה"ב. הנחתי שחגית מקליפורניה הקדימה בכמה שבועות לשלוח לי מתנת יום הולדת. אבל כשאספתי את החבילה גיליתי שזה אמנם מחגית, אבל זה לא ליום ההולדת, אלא בכלל, לתקופה: לכבוד החגים, לכבוד הדירה החדשה, לכבוד העבודה החדשה, ושהיא החליטה שבשביל תקופה כזו מגיעה לי מתנה. בפנים היו סבונים שקופים צבעוניים כמו שאני אוהבת, ועוד יותר מגניב: מדבקות למעטפות, עם השם שלי ושל הבנזוג והכתובת שלנו מודפסים עליהן. וכדי לא להפוך את זה למבוגר מדיי, היא בחרה לנו מדבקות של צ'ארלי בראון והפינאטס. איזה כיף לקבל מתנה כזו.

 



עידכון בנות: אחרי הרבה זמן, הצלחנו לערוך היום לאנץ' בנות שכלל את שרה האיטלקיה, דיאנה המקסיקנית ואותי. היה מאתגר לקבוע את זה, כי קצת קשה עכשיו כשאנחנו כבר לא באותה כיתה אלא בעבודה ובקורסים שונים. ישבנו במקום המוצלח של המרקים, ליד הבית שלי. שרה פתחה את המפגש בהודעה מלבבת: היא מצאה עבודה. עכשיו נשאר רק למצוא עבודה לדיאנה. מישהו שמע אולי על משרה בשטוקהולם לדוברת ספרדית, אנגלית ושבדית שעושה גוואקומולי מעולה?

 



נכנסתי אתמול לסופר לקנייה קטנה. קניתי שתי בטטות, שתי עגבניות ושקית קטנה של עלי תרד. המחיר: 40 שקל. ירקות זה ממש יקר פה.

 


 

היום אני עושה לארוחת ערב לביבות בטטה. כשבישרתי את זה לבנזוג הוא הגיב באמפתיה: "אה יופי, לביבות לכבוד החג". נו, לפחות הוא זוכר שיש חג שאוכלים בו לביבות. רק קצת התבלבלו לו החגים.

נכתב על ידי עדי בעולם , 25/10/2005 18:38  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bimbalonet ב-29/10/2005 20:14



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)