לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

סנטה קלאוס מגיע לעיר (4)


אז סוף סוף ישנתי כמו שצריך. עשר שעות שינה נעימות ומתוקות. לקח לי קצת זמן להבין מה זו ההרגשה המוזרה הזו שתפסה אותי כשקמתי, אבל אז הבנתי: אני לא עייפה. זה חדש. וגם, היה מוזר להתעורר באור יום, כי בד"כ כשאני קמה השעה שבע ורבע, בחוץ חושך מוחלט, ורק כשאני מגיעה לעבודה (שמונה ורבע) מתחיל להיות יותר אור. אז היה מוזר. לא עייפה, אור בחוץ. איזה כיף.

 

אז פתחנו את היום בלשים את המתנות שלנו מתחת לעץ. הרבה מתנות. במשפחה של הבנזוג נהוג לקנות מתנות בעשרות. זה היה פאדיחה בכריסמס הראשון שעשיתי עם המשפחה שלו: קניתי לו חמש, משוכנעת ששיחקתי אותה ואני החברה השווה ביותר בעולם. לא היתה נבוכה ממני כשהחבר של אחותו העניק לה ברוב טקס משהו כמו עשרים וחמש מתנות, והיא לו בחזרה, וגם הבנזוג נתן לי משהו דומה. אחותו סקרה אותי במבט קר בכל פעם שהחבר שלה העניק לה עוד מתנה. היה באמת מביך. אז לכריסמס הבא כבר הגעתי מוכנה, כולי מצויידת בהמון מתנות, ומאז שמרתי על העניין הזה.

 

את הכריסמס הזה אנחנו מבלים רק שנינו (למרות שאמא שלו תגיע לכאן ליום האחרון של החג). זה חסך לנו קניית הרבה מתנות, כי עכשיו קנינו רק אחד לשנייה וההפך. אבל עדיין, עשינו את זה במסורת המשפחה שלו, מה שאומר הרבה מאוד מתנות מתחת לעץ.

 



 


מצחיק, אני שומעת שבארץ שלגים וחורף. פה, דווקא בערב הכריסמס, היה שמשי ונעים (כלומר, פלוס שתי מעלות, אבל עדיין, עם שמש). אז יצאנו לטייל, להנות מרגעים נדירים של שמש.  עלינו אל הפארק שבראש הגבעה שבקצה הרחוב שלנו. בפארק הזה שוכן מבצרון קטן. הנה הוא, באור השמש.


 

 

חיכינו שם עד השקיעה (קצת לפני שלוש) וירדנו בחזרה הביתה. עכשיו אני הולכת לעשות את ארוחת החג (הבנזוג הכין את חלקו - כדורי בשר שבדים והם - כבר אתמול בערב), ואחרי הארוחה - פתיחת המתנות. יהיה מעניין.

נכתב על ידי עדי בעולם , 24/12/2005 17:07   בקטגוריות כריסמס  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-28/9/2007 21:30



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)