לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

שלג שלג שלג. ושאלת בישול


כרגיל, עכשיו מאוחר בלילה, הגעתי הביתה לא מזמן ומחר כמובן קמים מוקדם. בקיצור, כרגיל, אין לי זמן לעדכן על אף שברשותי מגוון סיפורים ותמונות על מתנות הכריסמס, ארוחות הכריסמס והביקור של אמא שלו בסוף החג. לעומת זאת, אני יכולה לציין שסופה של ממש השתוללה היום, ומצאתי את עצמי בוהה בעגמומיות בחלון המשרד, הלבן כולו מפתיתי שלג, תוהה איך בכלל אני אלך הביתה אחר כך. במקרה הכינותי מראש כמה תמונות:

 

ניסיון לצלם עם פלש את הסופה הניב רק עשרות פתיתים מחזירים אור.

 

 

 

לעומת זאת, צילום בלי פלש העניק תמונות עם גוון מסתורי. נו, בסדר.

 

 

 

ושאלת הבישול (קטמן, חדד את אוזניך): מחר אני עורכת פה מסיבת חנוכה. ברשותי מתכון ללביבות בטטה עם פלפל צ'ילי, משהו משובח, באמת, טעים במיוחד, רק לא מחזיק לעולם בצורה של לביבות. ניסיון להוסיף ביצים לא עזר (המתכון המקורי בלי ביצים), וניסיון להוסיף קמח (במתכון המקורי אין קמח, רק מקמחים את הלביבות לפני הטיגון) גם לא עזר. איך איך איך משאירים את הלביבות בצורה יציבה? תודה.

נכתב על ידי עדי בעולם , 29/12/2005 23:49   בקטגוריות תמונות בלבן  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פארה ווי ב-2/1/2006 23:24



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)