לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

ישראל


בטיסה הראשונה הבוקר, משטוקהולם לוינה, היה דיליי של ארבעים דקות. התברר שרוב האנשים על המטוס היו בדרך לטיסות המשך, ועל כן לקראת סוף הטיסה הדיילים עידכנו ברמקולים מה קורה עם טיסות ההמשך. כיאה לחברה אוסטרית, הם דיברו גם בגרמנית, שפה שתמיד גורמת לי לנוע בחוסר נוחות. אתם יודעים איך אומרים קונקשן בגרמנית? אנשלוס. לשמוע קצת לפני נחיתה באוסטריה משפט בגרמנית שנגמר באנשלוס... בררר.

 


 

דווקא הספקנו למטוס לתל אביב. המזוודות לא. הן אמורות להגיע אלינו מחר בצהריים. אני ממש מתחרטת עכשיו שארזתי שם את הג'ינס שאני הכי אוהבת, את התיק שאני הכי אוהבת, את האיפור הכי שווה פלוס התכשיטים הכי שווים, פלוס המתנות. אם המזוודה הולכת לאיבוד - שיט שיט.

 


 

עצוב לי בלב על שרון. גם אם לא תמיד הסכמתי עם דרכו, יש לי סימפטיה אל האיש, אין לי מושג למה בדיוק. מחמם את הלב לראות איך מדינה שלמה מחכה לחדשות, איך גלגלצ משדרים שירים שקטים ומבטיחים "לעדכן ברגע שיהיה מידע", איך בכל המסעדות/חנויות פתוחות הטלוויזיות ואנשים מטים אוזן, איך אנשים שעוברים ברחוב מדברים על המצב. מדינה קטנה וחמה אנחנו.

 


 

חמה תרתי משמע. 25 מעלות. הבנזוג ואני פשטנו מייד את המעילים והסוודרים. חם לנו מאוד, רק שאין לנו בגדים להחליף. הכל במזוודות, שנשארו בוינה.

 


 

תל אביב כמו תמיד. אני מתה על העיר הזו, איך הכל חי ותוסס, לא משנה באיזה שעה. ישבנו לאכול חומוס משאוושה בבוגרשוב, עם אחינו הקטן. הוגשה גם צלוחית קטנה של חריף. הבנזוג ניסה קצת לטעום ושינה צבע. אני בכלל לא טרחתי לנסות. אחינו הקטן, פולני לא פחות ממני, טען ששטויות, הוא כבר אוכל סחוג! קמצוץ מזלג מהחריף הזה גרם לו להורדת דמעות די מרשימה. הבנזוג שאג מצחוק.

 


 

אחרי החומוס לקח אותנו אחינו הקטן אל ההורים שלי, למשחק של סטלרז (משחק קופסה שהבנזוג ואני הדבקנו בחיבה אליו את כל המשפחה). בדרך שמענו בחירות החיילים בגלגלצ. אין, משהו במדינה הזו מחמם לי את הלב.

נכתב על ידי עדי בעולם , 5/1/2006 21:18   בקטגוריות בארץ  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bimbalonet ב-9/1/2006 00:44



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)