לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

לחם ושעשועים


יום לפני שנסענו לישראל הגענו הביתה ומצאנו הודעה במזכירה. "אני בבית חולים", לחשה אמא שלו לשפורפרת, "תתקשרו אליי". הבנזוג התקשר אליה מייד, והזדעזע לגלות שהיא עברה התקף לב. "את רוצה שאני אשאר כאן ולא אסע לישראל"? שאל אותה. "לא", ענתה לו אמא שלו בפולנית, "אני כבר אשאר לבד בבית החולים".

 

באורח מפתיע, הבנזוג, גם אחרי כמעט חמש שנים איתי, אינו דובר פולנית. "היא אמרה שאנחנו יכולים לנסוע", הודיע לי, משך בכתפיים, ונסע לישראל. לפני שאני מכתירה אותו כבן הכי גרוע בעולם, אני חייבת לציין שזה היה התקף קל במיוחד, ושאמא שלו שוחררה מבית החולים אחרי כמה ימים בודדים.

 

על כל פנים, הבנזוג הבטיח לי שכשיחזור הוא יילך לרופא וידרוש בדיקת דם לצורך בדיקת כולסטרול. ואני אומרת ידרוש, כי לפני שנתיים הוא כבר ביקש בדיקת כולסטרול מהרופא, בשל ההיסטוריה המשפחתית (שני סביו מתו מהתקפי לב), והרופא נזף בו שגיל 35 הוא צעיר מדיי בשביל בדיקת כולסטרול, וחבל על הכסף. זה הדהים אותי, כי בישראל הרופא שלי הכריח אותי לעשות בדיקת דם שנתית, כולל כולסטרול, כבר מגיל 22. נו, אולי עכשיו יתייחסו אליו ברצינות.

 

ועד אז, אנחנו מתפרעים. היום אכלנו לארוחת ערב שלושה סוגי גבינה, לחם גבינות וזיתים, ויין. אנחנו מושפעים מאוד מ"רומא". איזו סידרה מצויינת.

 

ואפרופו רומא, הרי ציטוט מצוין. יוליוס קיסר מהרהר בכיבוש מצרים, ומכריז שיהפוך שם את השלטון. האין אתה חוטא בהיבריס, שואל אותו מארק אנתוני, וקיסר עונה:

It's hubris only if you fail

הבנזוג ואני צחקנו שעה.

 

כבר ציינתי שאנחנו חננות?

נכתב על ידי עדי בעולם , 10/2/2006 23:29  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-12/2/2006 23:51



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)