לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

שבוע מלא בעבודה. ובלי בנזוג


בשל בלת"מ יצא לי היום לבלות שעות ארוכות ברכב של העבודה עם שני הנהגים של העבודה. ברדיו שודר משחק ההוקי בין נבחרות שבדיה ורוסיה, הם הקשיבו ואילו אני סבלתי מדז'ה-וו לימי הילדות שלי, עת אבא היה מקשיב ל"שירים ושערים" בשבת אחה"צ, בדרך הארוכה חזרה מסבא וסבתא בעפולה. תמיד הייתי מלאה מדיי, אחרי כרוב ממולא וכבד קצוץ, ובהיתי בעיניים משועממות בשלטים של ואדי ערה. והנה עכשיו, בהיתי משועממת בשלג לרקע הקריינות השבדית. אני מוכנה להישבע ששמעתי את הקריין השבדי אומר: "ומה קורה בקריית אליעזר, אליך זוהיר".

 


ניצול מקסימלי של הזמן בלי הבנזוג שבקנדה:

1. ארוחת ערב שלשום: קינואה עם גזר.

2. ארוחת ערב אתמול: פשטידת תרד ולחם מלא עם הרינג.

3. ארוחת ערב היום: סלט טבולה.

אחח, מזון הבריאות שאני מספיקה לבלוס בזמן שהבנזוג לא כאן. צריך לנצל כל רגע לפני שחוזרים לתפריט שבדי. ("יש לי רעיון! בואי נאכל כדורי בשר! עם פירה! ושמנת!").

 


 

מישהו נכנס היום לבלוג שלי אחרי שחיפש בגוגל את השם "בריקס". לשנייה עשה לי התקף לב קל. בריקס הוא שמה של סבתי מלפני נישואיה, והוא פורסם כאן בבלוג ביום השואה, למקרה שמישהו שמע על אביה, שעד היום אנחנו לא יודעים מה קרה לו. לשנייה פיתחתי תקווה, אבל בפוסט הרלוונטי לא היתה תגובה. אוי.

 


 

זה רק נדמה לי, או שבזמן האחרון לא נשלחים עידכונים למנויים על קטעים חדשים בבלוג?

נכתב על ידי עדי בעולם , 16/2/2006 23:36  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עיזה פתטית מצלם אנוש ב-18/2/2006 16:04



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)