לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

דיכאון חורף


אני לא אתבאס

אפילו שהשלג יורד כבר שבועות

למרות שרשמית האביב התחיל שלשום

שלשום מיי אס

כבר שבועות לא עולה פה מעל האפס

מינוס עשר זה אביבי?

לא במילון שלי

 

אני לא אתבאס

אפילו שבעבודה יש איזה התקף קארמה רעה

כולם רבים עם כולם

וכשאני אומרת כולם זה גם אני

פתחתי היום חלון במשרד

לאוורר קצת את הקארמה

מייד עפו פנימה פתיתי שלג אביבי

בררר

 

אני לא אתבאס

אפילו שלכבוד השיפוצים בבניין בנו פיגומים

שצמודים לקיר שלנו

ועכשיו יש לי פה עניין עם פועלי בניין

שהולכים להם צמוד לחלונות שלי

ובוחנים לי את הספה והשטיח

זה עדיף מפורצים

אלה בטח יגיעו בלילה

בלילה בשבוע הבא כשהבנזוג ייסע לקנדה

וישאיר אותי שבוע לישון לבד

לישון עלק

שום בגדים מגאפ לא יפצו על זה

הוא יצטרך ללכת לבננה רפאבליק

 

הודעה לחגית מזאגרב: אני כל כך מנצחת בתחרות "היום הקשה", שאל תחשבי אפילו להתחרות בי (למרות שאני מודה שהמייל שלך הציב תחרות לא רעה, היה יפה הטוויסט עם הלאבד את המפתחות של הבית אחרי שנגמר הדלק במכונית).

 

הודעה לאורן משטוקהולם: כשאומרים "ברגע שיהיה אפס מעלות אני עובר למעיל של האביב", זה אומר שבאמת השתנו לך הפרופורציות, ושלא תשרוד שבוע בארץ. מזל שהחתונה במרץ ולא ביולי.

 

נכתב על ידי עדי בעולם , 3/3/2006 00:04   בקטגוריות ביאליק&catdesc= מאחוריך  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-5/3/2006 18:43



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)