לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

הבנזוג מוסר בתגובה


 

 

"

רגע רגע, למה את מצלמת את התמונה הזו? את רוצה לשים אותה בבלוג, אהה, אני מבין. בטח חשבת לשים כותרת משעשעת על חשבוני, לא? אל תפתחי עליי עינים גדולות כאלה, אני מכיר אותך בייבי. בטח התכוונת לשים כותרת 'למה את אומרת שאני חננה' או משהו כזה. או, יפה לך שאת מסמיקה ככה. מה קרה, ניחשתי בול מילה במילה? שלא תתפלאי, אני קורא אותך כמו ספר מתמיטיקה פתוח.

 

אז אולי זו ההזדמנות שלי להבהיר לקוראי הבלוג שלך שאני לא כזה חננה כמו שאת מציירת אותי. מה זאת אומרת איך אני יודע? רק החיוכים המרושעים שלך כשאת כותבת את הפוסטים עליי מסגירים אותך. איזה שקופה את, כמו אלגברה למהנדסים. איזה עוול זה לתאר אותי חנן ופרופסור מפוזר, כשאני בכלל צעיר נמרץ ומלא תחומי עניין. עכשיו את צוחקת, יופי, אני שמח שאני מצחיק אותך עם עובדות. תיזהרי בייבי, בקצב הזה עוד תיחנקי מהצחוק הזה. טוב, נראה לי שהקוראים שלך הבינו עם מי יש להם עסק, ושלכל דיווח יש גם עוד גירסה.

 

ועכשיו תסלחי לי, יש לי משחק פלייסטיישן לפצח.

"

 

(מונולוג שנישא באוזניי אמש. תירגום חופשי מאוד)

נכתב על ידי עדי בעולם , 10/3/2006 19:06  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sword of democles ב-15/3/2006 23:18



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)