לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

אח גידלתי ורוממתי


אחינו הקטן טמן לי מלכודת אתמול בלילה. הוא התקשר, וישר אמרתי לו שאני מאוד שמחה שסוף סוף מצאנו זמן לדבר. הוא הצהיר שבאמת מאוד חשוב לשמור על קשר, ושאל אם אני שומרת על קשר עם עוז.

"בטח", עניתי לו

"ועם סבתא?"

"ברור"

"ועם סבתא וסבא?"

"נו ברור""

"ועם ההורים את זוכרת לדבר בטלפון?"

"כן"

כאן שינה הנחש הקטן את הטון וצווח:

"אז רק איתי את לא שומרת על קשר?"

אופס.

 


 

בדרך הביתה עברתי בכיכר בדיוק כשמוכר הפרחים החליט על מבצע חיסול הסחורה. קניתי שלושים צבעונים בכשלושים שקל. בבית סידרתי אותם באגרטל ענק באמצע שולחן המטבח. באמצע ארוחת הערב, כשהבנזוג יושב מולי והאגרטל לידו, שאלתי אותו איך זה שהוא לא אמר כלום על הפרחים. לא היה מופתע ממנו לגלות פתאום את האגרטל ניצב ליד היד שלו. מדהים איך לפעמים הוא פרופסור מפוזר.

(או אולי סתם גבר טיפוסי*?)

 

*חוץ מקטמן כמובן

 


 

היום בבוקר הייתי אמורה להתייצב בעבודה מאוחר מהרגיל, מה שהבטיח לי עשרים דקות נוספות של שינה. בניתי על 20 הדקות האלה הרים וגבעות, הלכתי לישון מאושרת כאילו למחרת שבת. רציתי להרוג את עצמי עת התעוררתי בדיוק בשעה שבה אני קמה כל יום עבודה בחצי השנה האחרונה. התחננתי לפני עצמי להירדם שוב, כלום. רררר. אלה מכם שמכירים אותי מתקופת ישראל, יודעים שמדובר במהפך אמיתי.

 


 

מבזקי תרבות:

אנחנו מתמכרים ל"פריזון ברייק". זה רק נדמה לי או שהשחקן שמשחק את סקופילד שווה בטירוף?

כבר שבוע אני מתכננת לכתוב פוסט על "חוש השלג של העלמה סמילה". זה עוד יגיע.

 


 

ירד היום שלג. עוד שבוע אפריל, ואפילו יום אחד בחודש האחרון הטמפרטורה לא עמדה מעל אפס מעלות ליותר משעתיים. אני מוצאת את עצמי מפנטזת על חמש מעלות פלוס. "אם רק עולה מעל האפס, אני הולכת עם חצאית לעבודה. אם רק יגיע לחמש מעלות, אני חוזרת לאופניים". אביב הגיע מיי אס.

 


 

עריכה: והנה תמונה של הצבעונים. כלומר של חצי מהם. פירקתי את הזר לשניים.

 

 

 

נכתב על ידי עדי בעולם , 22/3/2006 21:48   בקטגוריות אחינו הקטן  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-30/3/2006 19:17



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)