לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

תמונות פסחא


הזמזום הזה של המחשב, תענוג.

 

ארבעה ימים בלי מחשב או קשר לעולם. אההה. ארבעה ימים אצל ההורים של הבנזוג, וזה אומר הרבה שקט, הרבה חושך ("למה כל כך הרבה אור?" נזעקה אמא שלו כשהדלקתי את החשמל במטבח, ומייד כיבתה הכל והדליקה נר אחד קטן לכל הבית), והרבה שתיקות. ככה זה התקשורת במשפחה של הבנזוג. בארוחות אני מדברת הרבה, כדי למלא את השתיקה, בשבדית צולעת, וכולם נועצים בי עיניים, לראות מה זה הרעש הזה שיושב איתם לשולחן.

 

על הצד הטוב של העניין, זה אומר גם הרבה שינה. עושה רושם שהשלמתי שעות שינה לחצי השנה האחרונה. בממוצע ישנתי עשר שעות ביום. תענוג. בין לבין קמתי לארוחת בוקר עצלה (לחם דני כהה וכבד, גוש גבינה עצום ותה), לאחריה טיול עצל באי (נפלנו על כמה ימי שמש, כמעט עשר מעלות, תענוג), ולאחריו מנוחה ארוכה, כי התעייפנו מאוד בטיול. בלילות נכנסתי למיטה ומייד צנחו עפעפיי, כאילו היה לי יום קורע. כמו שפעם איבחנה אמא שלו, האוויר הצח והבריא מעייף מאוד, ואני מוסיפה: וגם השיעמום.

 

אבל לא תנוח בלוגרית בישראל. פסחא בכפר קטן באי בשבדיה, זה הזמן לצוד מסורת. ומסורת היתה שם, זה בטוח. מדובר בכפר בעל רוח מסורתית לאומנית חזקה, שמתבטאת לא רק בזה שכולם נוהגים בוולוו, אלא גם בזה שכולם שומרים על מסורות החג. ראשית - יום חג, זה הזמן להניף את הדגל בחצר.

 

 

שנית - קישוטי הפסחא. הרעיון פשוט. לוקחים כמה ענפים, מדביקים עליהם נוצות צבעוניות, ומציבים בחצר. אין בית בלי נוצות.

 

 

בקיצור, חגיגת מסורת שכזו. אחח, ההקלה להיות חזרה בציביליזציה.

 


 

באורח פלא נמחקה כל רשימת הקבועים שלי. אני לא מנויה לבלוגים, מה שאומר שאבוי, איבדתי קשר לבלוגים שמצאתי במשך שנה. אני עובדת קשה על מציאתם בחזרה, אבל אם נעלמתי למישהו מבלוגו, נא הגיבו כאן, ומייד אוסיף בחזרה לקבועים.

 


שכחתי, יש לי גם תמונה מאחד הטיולים. בעצם שתיים.

 

נכתב על ידי עדי בעולם , 17/4/2006 18:06   בקטגוריות תמונות בירוק או אפור  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוראת מחשבות ב-21/4/2006 20:04



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)