לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

חולצה ותקליט


אז את הפרוייקט המקסים הזה מצאתי אצל שיר החורש, אבל ממציאתו והוגתו היא טלי. הרעיון הוא כזה: עונים על השאלון השבועי, אממה, לא בתור הבלוגרים המגניבים שאנחנו, אלא בתור דמות ספרותית מפורסמת. אתם, בתגובות, אמורים לנחש מי היא הדמות שעונה על השאלות.

 

שיר ההחורש הלכה על קלאסיקה, וטול הלכה על עוד יותר קלאסי, אבל אני, פרועה שוברת גבולות שכמוני (או יה), הולכת על דמות מספר קצת פחות קלאסי, אם כי רב מכר לכל דבר.

 

מה אתה אוהב לעשות בשעות הפנאי?

לשוטט בכפר, להקשיב לשיחות של אחרים.

 

האם אתה מגדיר את עצמך כטיפוס של בוקר או טיפוס לילי?

טיפוס של בוקר, בהחלט. אצלנו בכפר קמים מוקדם.

 

איזה סוגים של מוזיקה אתה אוהב לשמוע?

מוסיקה... הממ. זה לא ממש מתחבר אליי. אני מקשיב לסיפורים. אבא שלי לעומת זאת אהב מוסיקה קלאסית.

 

האם התחביבים שלך גורמים לך להיות יותר רגוע או יותר תוסס?

אין לי ממש תחביבים. אני נוטה להתרכז בתגובותיהם של אחרים מאשר של עצמי.

 

 האם חשוב לך לדעת מה אחרים חושבים עליך?

אני יודע מה הם חושבים עליי, אני הרי מצתת לשיחות של כולם. אבל דעתם לא משנה לי. לא הפריע לי להרגיז את כולם כשמילאתי אחר צוואתו של סבא.

 

האם אתה נהנה יותר בסביבת אנשים או בסביבה מבודדת?

בסביבה מבודדת. אני לא טיפוס חברתי במיוחד. בגלל זה כשיכולתי קמתי ועזבתי למקום בו אף אחד לא מכיר אותי, רחוק מהמקום היחיד שהיכרתי.

 

כמה מהצלחתך תלויה, לדעתך במשפחה? האם אתה מרגיש תלוי במשפחה?

כל חיי סובבים סביב המשפחה שלי. לא הצלחתי לגדול מעבר להם ולפתח חיים משלי. אמנם השגתי עצמאות כלכלית, אבל עשיתי את זה רק אחרי שנותרתי לבד, וכל שהיה לי היה למלא אחר בקשתו האחרונה של סבא.

 

האם אתה נוהג להציק לאחרים? כיצד?

אני מעיק עליהם בהאזנות שלי לשיחותיהם, בשאלותיי על העבר ובגודלי הפיזי שמאיים עליהם.

 

האם אתה טיפוס עצבני?

לא. למרות גודלי הפיזי לא הצליחו לפתח בי תאוות קרב. רק פעם או פעמיים פתחתי באלימות. זה היה כשאנשים מהכפר תקפו את בן דודי. הדפתי אותם ונשאתי אותו הביתה.

 

נו, אז מי אני ומה שמי?

נכתב על ידי עדי בעולם , 27/4/2006 18:52   בקטגוריות פרוייקטים של ישרא  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-30/4/2006 18:43



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)