לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

עוד חוזר הדיכדוך


כי החורף שוב כאן

עשר מעלות וגשם

אבל יש דרכים להתעודד

מחר ההורים שלי נוחתים כאן

וגם אחינו הקטן

לשבועות

צריך להיות כיף

 

הבנזוג נחת לפני יומיים

גם הוא מהארץ

מכאן הוא מבקש למסור ד"ש חם

לסלקטור שעיכב אותו סתם

שעתיים

עד שכל המטוס חיכה רק לו

ונותר כל כך מעט זמן שכמעט פיספס את הקונקשן

רק כמעט

היה מספיק זמן לנוסעים להגיע למטוס הבא

אבל לא למזוודה

היא הגיעה יומיים אחרי

טוב שהוא לא קנה לי בורקס

 

בזמן האחרון אני מהרהרת בגיל

שלי

של אחרים

הרבה יותר נוח להיות צעירה

כלומר, יותר צעירה ממה שאני עכשיו

לא שאני לא צעירה

מאוד צעירה!

ילדונת!

איפה הייתי? אה, כן

אולי אפשר להחזיר את הזמן

לטיפולכם אודה

(אל תילחצו,

לא בונה על זה

יש תוכנית ב')

 

(ישרא שוב מחק לי את הקבועים. לא, שוב לא גיביתי - מי חשב שיימחקו שוב אחרי שבדיוק נמחקו? אז אם נעלמתי למישהו מבלוגו, לא לקחת אישי, זה פשוט הקבועים שאינם. אני עושה מאמצים לשחזר).

נכתב על ידי עדי בעולם , 30/5/2006 21:31   בקטגוריות ביאליק&catdesc= מאחוריך  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של olive ב-7/6/2006 19:56



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)