לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

נופלת על ארבע


יש פרוייקט, איך אני אשב בשקט. ותודה לה, שהפנתה אליי.

 

ארבעה דברים שלא ידעתם עליי:

1. אני לובשת רק אדום, ירוק, חום ושחור/לבן. מתוך שיקולי התאמת צבעים (לעורי).

2. שתי סיבות יגרמו לי לאכול אורז לבן: סושי, וריזוטו, אבל משובח.

3. כבר שבועיים יש לי כוויה ברגל. אסור להניח את הרגל על מגהץ חם, מתברר.

4. קיבלתי השבוע חבילה מהקוראת שירה, ובה סיכומים מהקורס ספרות ילדים באוניברסיטת ת"א. כולל שיעורים שלמים על רואלד דאל ואריך קסטנר! הלוואי שהייתי עושה את הקורס הזה בעצמי.

 

 .

ארבעה מקומות שבהם גרתי:

1. נס ציונה.

2. תל אביב.

3. גטבורג, שבדיה.

4. שטוקהולם, שבדיה.

 

ארבע סדרות שאני אוהבת:

1. באפי.

2. ניפ/טאק.

3. סקס והעיר.

4. עקרות בית

(מה זה אגב ההאוס הזה שכולם כותבים אצלם?)

 

ארבעה מקומות שהייתי בהם בחופשה:

1. טוקיו (עכשיו! עכשיו אני נוסעת שוב!).

2. ניו יורק (עכשיו! עכשיו אני נוסעת שוב!).

3. הפיורדים בנורבגיה (עכשיו! עכשיו אני נוסעת שוב!).

4. בודפשט (אין סיכוי שתמצאו אותי שם שוב).

 

ארבעה אתרים בהם אני מבקרת כל יום:

1. ישרא. כאילו דה.

2. ג'ימייל.

3. וואינט.

4. אתר כותרות העיתונים. (ותודה לאסף שגילה לי אותו, לפני כמעט ארבע שנים).

 

ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:

1. סלט.

2. שוקולד.

3. בורקס.

4. חצילים. כמעט בכל צורה. ומלפפונים חמוצים בייתיים.

 

ארבעה מקומות שהייתי רוצה להיות בהם עכשיו:

1. ניו יורק.

2. ניו יורק.

3. ניו יורק.

4. תל אביב (בתנאי שיש מזגן).

 

ארבעה בלוגרים שמוזמנים לכתוב גם:

1. עיזה.

2. יגאל.

3. פורד.

4. עוז.

 

מוסיפה בעריכה, כי התברר ששכחתי שאלה ממש טובה:

ארבעה סרטים שהיית רואה שוב ושוב:

1. צלילי המוסיקה.

2. 12 קופים.

3. דלתות מסתובבות (הסרט האולטימטיבי לנחם חברה שבדיוק נפרדה ממישהו).

4. הנסיכה הקסומה.

נכתב על ידי עדי בעולם , 30/6/2006 17:14   בקטגוריות פרוייקטים של ישרא  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-9/7/2012 19:19



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)