לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

(כמעט) אף לא מילה על המצב


יש לי דודים ובני דודים אהובים ביישוב ליד נהריה. יש לי אח שבימים כתיקונם גר בארה"ב, ודווקא עכשיו, כשעשויים לחלק לו צו 8 ליחידה הקרבית שלו, הוא בארץ. יש לי עשרות אנשים אהובים במרכז. אני יושבת עם היד על הריפרש בוואיינט ומתחרפנת. לכן, קבלו פוסט שכולו אסקפיזם מזוכך.

 


 

כשעברתי לשבדיה הבאתי איתי גם כמאתיים דיסקים, שליוו אותי במשך שנים. הבנזוג מייד שם את ידו עליהם, והעתיק את כולם למחשב המדיה הביתי שהוא בונה כבר שנים. המחשב הנ"ל, פרוייקט של הבנזוג, נמצא בסלון, מחובר לטלוויזיה ולרמקולים ומכיל עשרות סרטים, מערכת טיוו (או איך שלא קוראים לזה בישראל) ומאות קבצי מוזיקה. הבנזוג יצר רשימת שירים ארוכה, שבנויה מהדיסקים שלי ומהדיסקים שלו.

 

הבעיה היחידה היא, שבעוד אני הייתי נערת גראנג' מגניבה (בעיני עצמי) בתיכון, בצבא וגם כמה שנים אחרי, הבנזוג היה חננה שבדי בארה"ב, שקנה כל להקת פופ מטופשת שבדית. כך יוצא שכשעושים שאפל, אנחנו שומעים שיר אחד מהמוזיקה שלו (אייס אוף בייס, אבבא, מדונה, קייט בוש, המחזמר פאנטום האופרה ושאר דיסקים שכמה גייז שאני מכירה היו שמחים לשים את ידם עליהם) ואז שיר מהמוזיקה שלי (ג'יינס אדיקשן, סאונד גארדן, פרל ג'ם, נירוונה וכל דבר אחר עם גיטרה בס דומיננטית) ובין כל אלה יצירות קלאסיות (דיסקים של שנינו) ושירים ישראלים (איפה הילד, תופעת דופלר, עידן רייכל וכאלה) ושירים שבדים (עזבו, אתם לא רוצים לדעת). השכנים שלנו בטח חושבים שאנחנו שני מטורפים עם פיצול אישיות חבל על הזמן.

 


 

כשעברתי לישראל בדיוק שודרה העונה האחרונה של "אוז". כאב הלב לעזוב באמצע בלי לדעת מה קורה לביצ'ר, אוריילי ואלוורז, החביבים עליי (בסדר עולה). ובכן, בשעה טובה זה שודר בשבדיה בחודשים האחרונים. אתמול צפינו בפרק האחרון.

 

**מכאן והלאה ספוילרים. אך ורק למי שכבר צפה בסוף הסידרה**

 

טוב, אולי היה עדיף שסיריל ימות. הרי זה לא שהיה לו מה לעשות שם. לפחות ראיין מפתח רומן עם ד"ר נת'ן, בשעה טובה. על קלר ושילינג'ר אני לא מזילה אף לא דמעה אחת. הגיע להם. אלוורז... אלוורז הוא שברון לב. משהו בפרצופו המעונה מכמיר את ליבי. היה כל כך קרוב להשתפר. ביצ'ר הרי ייצא בסוף. ומקמנוס יהיה מנהל הכלא, אני בטוחה (מתה על מקמנוס). ולסוהרת קלייר מגיע להיות  בהריון מאסיר לא מזוהה. מואאאה.

 

**סוף ספויילרים**

 


 

טוב, ספרתי עשר דקות בלי וואיינט. אההה. רצה להתעדכן.

 


 

פי פורצת שוב בפרוייקט מגניב. קבלו את המיז שלי:

 

  

 

נכתב על ידי עדי בעולם , 16/7/2006 16:31   בקטגוריות טלוויזיה וסרטים, ישראלית, פרוייקטים של ישרא  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-20/7/2006 16:21



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)