לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

נפרדים. עוברים


השבוע האחרון הוא השבוע הקשה. מעבר לזה שכל יום אני נפרדת בפעם האחרונה לתקופה הקרובה מחברים קרובים, וכל יום נקרע לי הלב לומר שלום לאנשים ולמקומות שאני אוהבת, יש גם קשיים פיזים, כמו זה שבטיימינג מופלא משפצים בבניין שלנו את כל חדרי המקלחות והשירותים, מה שאומר שאין לנו מקלחת או שירותים בבית, ואני מצופה לחלוק עם שאר דיירי הבניין שירותים ומקלחת שעומדים בלובי. וכן, הם ג'יפה. או זה שכל דבר שיכול לקרות על הצד הרע, קורה כמובן על הצד הרע. ואני מדברת על קארמה רעה ברמות שטרם ראיתי (להיתקע באוטובוס חצי שעה כי גשר נתקע ולא נסגר? לרדת תחנה אחת לפני שאני צריכה ולמצוא את עצמי ב-11 בלילה על כביש מהיר בלי שיש לי מושג איפה אני? ושאז הסלולרי בדיוק ישבוק? שנעל חדשה ויקרה - ססאמק - תיקרע מסולייתה באמצע יום העבודה? מישהו שם למעלה צוחק עלי בגדול).

 

אני רק רוצה שהשבוע הזה ייגמר. בעצם שהחודש הזה ייגמר. לא, שהשנה הזו תיגמר. בעצם, העשור?

 

אבל למה אני מכבירה פה מילים. זו פרידה:

 


 

יאללה, המובילים פה עוד שבע שעות. ופועלי השיפוץ לחדר האמבטיה, על פטיש האוויר שלהם, עוד שש שעות. עדיף לישון את מה שיש.

נכתב על ידי עדי בעולם , 12/10/2006 01:04  
100 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-15/6/2015 15:49



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)