לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

בינוניים


אפרת ואני אכלנו צהריים ב Human Nature, המסעדה האורגנית בבן יהודה. ראשית - אני שמחה שבכלל הקימו אותה, בתקווה שזו סנונית ראשונה בטרנד שעוד יסחוף את הארץ כאילו אנחנו קליפורניה.

 

שנית - האוכל. הכל אורגני, כמובן. חוץ מזה יש מנות טבעוניות (עוז וקרן - לכאן לוקחים את ארז בפעם הבאה שהוא בארץ), יש מנות בלי גלוטן (פארה, זה בשביל הביקור שלך) וכל המנות הן אורז מלא, פסטה מקמח מלא, פיצה מקמח מלא, אפשר למות מאושר.

 

אז לקחנו את הצעות העסקית. בתור ראשונות אפרת זכתה בקציצות עדשים מעולות, אני במרק עדשים חביב. בעיקריות - אני זכיתי בטופו במרינדת צ'ילי וליים על אבוקדו, פלפל קלוי וקינואה. זה היה פשוט מעולה. אפרת לקחה מנת פסטה שהייתה גם היא חביבה מאוד.

 

חוץ מזה, בשתייה יש שייקים שסוחטים במקום עם תוספות בריאות, כמו אכינציאה, ג'ינג'ר או שום. לבחורה עם שריטת אוכל בריא כמו שלי זה היה גן עדן. תוסיפו לזה את העיצוב הנעים, האווירה הנעימה והלא דחוסה מדיי (להבדיל מהתור באורנה ואלה, למשל) והעובדה שלא דוחפים לכם גלגלצ בפול ווליום, וקיבלתם מקום מעולה לארוחה עם חברים. גם אפרת וגם אני סיכמנו ב"אנחנו עוד נחזור. בטוח".

 


 

ובתור מתנת יום הולדת מאוחרת אפרת הביאה לי, בין היתר, חמאת גוף של נרות שינקין, בריח וניל, פאצ'ולי ולבנדר. מתה על חמאת גוף, מתברר.

 


 

אני חייבת להפסיק לבכות מהסוף של "אקסטרים מייק אובר - גירסת הבית". אנשים מקבלים בתים משופצים ומעוצבים, ואני מתייפחת כאילו צפיתי הרגע באסון שנוגע לי אישית. היום האיש שקיבל בית מעוצב, סוג של ווייט טראש, הציע נישואים לאם התינוקת שלו על המדשאה המעוצבת מחדש שלו. הכי קיטשי בעולם, ואני בוכה כאילו אני היא זו שמתחתנת עם ההילי בילי הזה. גו פיגר.

 


 

אחת מסדרות הטלוויזיה שאך לאחרונה גיליתי היא "היחידה". בונ'ה, שווה. קודם כל יש את הנשיא פאלמר בתור מפקד צוות, פלוס קצת מבצעיות, פלוס קצת עורף, פלוס תככים ובגידות. אופרת סבון מעורבת בסידרת פעולה, סוף סוף עלו על הסדרה שתרתק גם גברים וגם נשים.

 


 

אני לא מאמינה, מישהו נכנס היום לכאן אחרי שחיפש "הכריחה של אמיל והבלשים". הכריחה. אררר.

 


 

גם אצלכם ה"מילון" בסלולרי, שאמור לתת אוטומטית את המילים שאתם מקלידים, ממש עילג? מעבר לזה שהסלולרי שלי מסרב לדבר עברית נכונה (אין, לדוגמה, "הביאי", יש רק "תביאי"), אז גם אין מילים הכי טריוואליות בעולם. מי זה חיבר את האינדקס הזה?

נכתב על ידי עדי בעולם , 25/1/2007 16:31   בקטגוריות טלוויזיה וסרטים, רוגוב, מאחוריך (רחוק מאחוריך)  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-29/1/2007 13:15



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)