לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

פרחים ועוגה לשבת (תמונות)


עוז וקרן נחתו בארץ, ואחינו הקטן  הגיע אליי כדי שנאפה להם ביחד עוגה (כבוד: הרעיון והמתכון היו שלו).

 

 

"מה זה, אין לך סוכר לבן?"

 

 

 

גם יפה וגם אופה.

 

 

 

 

מיכל המלח, דקה אחרי שנפל לתוך עיסת העוגה. "לא נורא", מלמל אחינו הקטן, "במילא צריך להוסיף חצי כפית מלח". בתמונה: עם מגבות הנייר ששימשו לניגוב המיכל.

 

 

 

 

 

"שיט, שכחנו לקנות חלב. יש לך?"

"יש לי חלב סויה".

"את צוחקת עליי?"

"אתה רוצה להתווכח או לאפות עוגה?"

 

 

 

 

"אני חזק בסם"

(אחינו הקטן מקבל השראה מאבקת אפייה)

 

 

 

"היו לי שני סינרים, אני לא מבינה לאיפה נעלם לי השני".

"לא נורא, אני אעבוד בלי סינר. לבד. בחושך".

(הסינר השני נמצא כמובן שנייה אחרי שהכנסנו את העוגה לתנור).

 

 

 

יצירה בתנור.

 

 

 

ועד שהעוגה תהיה מוכנה, אנחנו מעבירים את הזמן.

 

 


 

והנה קצת כלניות לשבת.

(באדיבות גילה).

 

נכתב על ידי עדי בעולם , 24/2/2007 00:53   בקטגוריות אחינו הקטן  
93 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דאלי ב-15/11/2008 08:37



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)