לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

חו"ל זה כאן


"שמעי", אמרה גילה, "את רוצה קצת ירוק ושקט? סעי אל הגליל. הפריחה עכשיו, פשוט יפהפה שם".

 

כבר הרבה זמן שאני מרגישה חנוקה בתל אביב. מן צירוף של סביבה רועשת, הרבה אפור, רעש של אוטובוסים, כיעור (מאז שטוקהולם אני לא מצליחה לראות את היופי של תל אביב. כמה שאני מנסה אני רואה רק בניינים מפוייחים מאוטובוסים בקינג ג'ורג'), וגם געגועים לחיים בעיר אירופית ירוקה עם שבילי אופניים שאף הולך רגל לא דורך בהם (כן, אני מדברת אליכם, הולכי הרגל ברוטשילד!), ועם פארקים ענקיים בכל פינה.

 

אז עם קצת פוש מגילה, התארגן לו טיול ספונטני קצרצר לצפון. לראות קצת ירוק. אז לא לקחתי מקל, אבל בהחלט תרמיל, כי צריך לשים את המים המינרלים איפשהו, הצטיידתי בהמלצות למסעדות (ותודה לאיריס), ונסעתי לנשום אוויר בגליל.

 

ואחרי הרבה שבועות של הרגשה חנוקה, התיישבתי והרגשתי שאני יכולה לנשום.

 

 

 

 

יפה שם, בגליל. כמעט נדרתי ששם אני אגור כשאהיה גדולה, אבל אז נזכרתי שאין לי שום חשק לנסוע שלוש שעות לכל כיוון לעבודה. אבל לרגע הרהרתי כמה כיף יהיה לגדל ילדים שלווים באווירה שלווה (לא כולל התקפות קטיושות).

 

 

 

 

ואחרי זה ביקרתי בראש פינה. בתור בחורה שקראה מאה פעמים את גיא אוני, והיחידה בכיתה שחשבה שזו הייתה מטלה מעולה לקיץ, לקרוא את הספר, החזקתי מעצמי מכירה את העיר. אחרי זה נאלצתי להודות שפרט לכמה פעמים שעברתי שם עם האוטובוס בדרך לקריית שמונה כשהייתי בצבא, בעצם אף פעם לא הייתי בראש פינה.

 

אז ראש פינה. מסתבר שיש שם עיר עתיקה מקסימה. קודם כל היא מתחילה בכניסה לגן יפה.

 

 

 

ואחרי זה בתים ורחובות שא. ממש לא מרגישים כמו ישראל של היום, וב. ממש יכולתי לדמיין את פאניה סילס מגדלת שם את ילדיה וסוחרת בתרופות.

 

 

 

 

 

נשמתי עמוק, נהניתי מהנוף, הרגשתי בחו"ל.

ואז הסתכלתי החוצה מהאוטו.

 

 

 

 

וולקאם בק טו איזראל!!!

נכתב על ידי עדי בעולם , 28/3/2007 01:44  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-2/4/2007 14:06



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)