לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

ספרים ואוכל (כאילו דה)


הטכנאי של בזק מגיע לבדוק את הקו של האינטרנט. מעביר מבט על הקיר של הספרייה.

טכנאי: "מי זה קורא את כל הספרים האלה?"

אני: "אני".

טכנאי (ממלמל לעצמו): "אנשים יש להם זמן לשטויות"...

 


 

סיימתי לקרוא את Carpe Demon מאת ג'ולי קנר.

במשפט אחד: באפי בעוד 20 שנה, אחרי שהתחתנה ועברה לפרברים.

בכמה משפטים: הספר אינו נוקב בשמה של הקוטלת הגדולה מכולן אף לא פעם אחת. אבל העלילה לא יכולה שלא להזכיר את באפי. קייט הייתה בצעירותה ציידת ערפדים. אחרי שנים מלאות אדרנלין היא פרשה, עברה לפרברים, ילדה שני ילדים ובאופן כללי ציפתה לא לפגוש עוד ערפדים ושדים לעולם.

 

כמובן שהיא אופטימית, או סתם טיפשה, אחרת אי אפשר להסביר מה היא חשבה לעצמה כשהיא בחרה את הפרבר שהיא תגור בו: סן דיאבולו. אפילו אמריקאים מטומטמים צריכים לדעת מה זה דיאבולו, לא? בייחוד אם הם כמו קייט, יודעים איטלקית.

 

אז ככה, יום אחד, בין קניות בוול מארט להכנת ארוחת ערב לשמונה איש מהעבודה של בעלה, נתקלת קייט בשד (שיט, איך לעזאזל מתרגמים demon בלי שזה יישמע כה מטופש?). היא פחות או יותר הורגת אותו תוך כדי הכנת קיש לאורחים, או משהו כזה. שאר הספר יהיה דומה: להטוטים בין הריגת דימונז לטיפול בבית וילדים.

 

כשקיבלתי את הספר (השבדי קנה לי אותו לכריסמס) התלהבתי מאוד. תמיד רציתי לדעת מה קרה לבאפי בסוף (בדמיוני היא התחתנה עם ספייק. או עם אנג'ל. לא משנה, העיקר שהייתה שם חתונה. אני כה בנאלית). אבל הקריאה בספר קצת הוציאה את ההתלהבות: הספר פשטני מדיי, מתעכב על כל פרט בחיי עקרת הבית, והממ, לא יודעת, חסר ברק. אין את הקטעים המצחיקים שעושים את הכל בבאפי.

 

 

 


 

 

המלצה: אתם בטח מכירים את סרגוס, במתחם יד חרוצים (רחוב המלאכה), לפחות ביום, כיוון שיש להם לאנצ'ים חביבים ובאופן כללי אוכל לא רע בכלל. אבל הידעתם שהם פתוחים 24 שעות? ושתפריט הלילה שלהם מציע שליש בירה פלוס המבורגר לא רע בכלל או כנפי עוף בצ'ילי וכוסברה או ביצי בנדיקט ב-29 שקלים? שווה.

 


 

מ' עלה עם רעיון לעשות אירוע אוכל בעבודה. כמו שפעם היה בתיכון "ערב עדות" שכל אחד מביא אוכל מהעדה שלו? אז אותו דבר רק בלי העדות, כי לט'ס פייס איט, אם נעשה אוכל עדות ניתקע עם המון רגל קרושה.

 

אז זה דווקא עובד מעולה. הרעיון הוא שאין הנחיה, כל אחד מביא מה שבא לו, מה שיוצר ארוחות מגוונות. ככה למשל הביא מ' קיש קישואים כה יוקרתי עד שנאלץ להודות שאשתו הכינה אותו (להגנתו ייאמר שבערב האוכל הראשון הביא סלט קוסקוס יוקרתי שעשה בעצמו), עופר הבשלן ההונגרי הביא מרק דובדבנים קר לקיץ כה מעולה שאפשר היה להתעלף, איריס עשתה סלט ברוקולי שכולם אהבו, אני עשיתי עוגיות קשקבל (מתכון באדיבות גע"ס), שי עשה "סלט שמח", דניאל האיטלקי הביא כמובן פסטה, אורטל הביאה סלט גזר ואגוזים, בשמת הביאה קינוח של כדורי שוקולד וחלבה (מעולה!!) ועוד מגוון שכזה. כתמיד, תפס האוכל חלק נכבד מזמן העבודה שלנו.

 

 

 

ומ' זוכה כמובן בפרס האביר החברתי של המחלקה.

נכתב על ידי עדי בעולם , 26/6/2007 01:56   בקטגוריות ספרים, רוגוב, מאחוריך (רחוק מאחוריך)  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בעולם ב-8/7/2007 13:03



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)