לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

עדי בעולם


"כמה את מבלה, בסוף עוד תסעי לראות את הקואלות ביפן" (לא רק אני בלונדינית)
כינוי:  עדי בעולם

בת: 49





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אפור וירוק


אך טבעי הוא שברגע שנחתתי בשבדיה קיבלתי חשק עז ללקבו.



הייתי בטרנספורמרס, ואף על פי אזהרתם של אנשים מסויימים (אם אתה לא מזהה אז זה אתה, פורד), דווקא נהניתי מאוד. כלומרּ אוקיי, אז הסיפור קצת חלש ונעלם ולקראת הסוף, אבל ההנאה, ההנאה לפגוש שוב את הרובוטריקים. ומפליא לגלות שהקראש שהיה לי בתור ילדה על אופטימוס פריים המצויר? אחרי שנים שלא הצלחתי להבין איך זה שהייתי דלוקה על רובוט מצויר, חטפתי את אותו הקראש על אופטימוס פריים מהסרט ה"אמיתי". אני יכולה להידלק גם על רובוט לא מצויר, מתברר.



מזג האוויר לבינתיים משתף פעולה באורח מלא. בעיקר אפור וקריר.

הנה הכניסה לפארק החביב עליי.





והכי התגעגעתי לירוק. ירוק בעיניים.







ואם כבר אמרתם ירוק ולא קיבלתם, אז הייתי בבית קפה עם חברתי אגנה. זו בחנה את שעוני הירוק ואת ארנקי הירוק, ואמרה: "הכל אצלך ירוק, אה?"
הכחשתי מייד בתוקף, ואז שאל המלצר: "איזה תה תרצי?"
"ירוק", לחשתי.



בינתיים כבר פגשתי את פורד והבלונדה הההריונית הרזה, את שרה האיטלקיה, את אגנה, את הדר, שלל קולגות לשעבר, פגישת חבר'ה עם אורן, נחשון ואיליה בפאב הקבוע וגם כמה מקומות מאוד אהובים עליי.
בתיכנון לימים הקרובים: פגישות עם עוד חברים, כולל מפגש בנות עם שרה האיטלקיה ודיאנה המקסיקנית, מסיבה אצל הבוס לשעבר ואשתו, ארוחת ערב אצל שרה האיטלקיה והחבר שלה, ארוחת ערב אצל פורד והבלונדה, ויש עוד כמה תוכניות, בהן קניות בחנויות האהובות עליי עד מאוד (באורח מזעזע עוד לא קניתי כלום). יאיי!!
נכתב על ידי עדי בעולם , 27/7/2007 23:12   בקטגוריות תמונות בירוק או אפור, טלוויזיה וסרטים  
93 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי בקופנהגן ב-4/8/2007 02:16



434,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדי בעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדי בעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)