לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One Step For A Dream


הדרך הקשה לחלום האמיתי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

יומולדת


ואוו...

היום אני בת 20, איזה מטורף זה.

הימים האחרונים היו מטורפים, התחלתי לבכות בלי סיבה באמצע היום ונכנסתי למעין התמטטות עצבים שכזאת.

אני בת 20, ואוטוטו משתחררת... מה לעזעזאל אני עושה עכשיו??

כל כך הרבה אפשרויות ואני כבר מרגישה מרוץ אחר הזמן, אסור לי להילחץ אני יודעת אבל אני מרגישה שהכל כל כך לוחץ וזז במהירות גבוהה מידי.

Breath in breath out

 

היום הייתי בתרגיל, כן ביומולדת שלי.. אבל החבר'ה דאגו לפצות אותי וקנו עוגה ושרו לי... 

יהיה טוב נכון? 

נכתב על ידי poison ivy =) , 13/8/2008 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  poison ivy =)

בת: 35

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpoison ivy =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על poison ivy =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)