לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


החיים הם הרפתקאה אחת גדולה...!!!

Avatarכינוי:  ki§§a‎

בת: 35

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

alone,,,


הרגשה מתגברת ..

מרגישה לבד..

למרות שאני אדם שדי מתגבר מהר על כל מיני בעיות נפשיות..

כנראה לכל דבר יש גבול או משהו..

כש יש אמא ...שכבר מזמן זרקה אותך מרשימת הילדים שלה..

מרשימת המחוייבות ואחריות ..

לא עזרה ...העיקר שהיא דרסה לי את החיים ..

והשאר כבר לא משנה..

אם יבוא יום ואהיה אמא..

אני כבר יודעת איזה טעויות אני אנסה לא לעשות..

אני לא אהיה כמוה..

אני לא אתן לילדים שלי לחשוב שהם חייבים לי ...או לעשות כמו שהיא עשתה לי ותעשה לשאר האחים..

לשלם אחריה את כל החרא שהיא תעשה..

 

 

 

 

והיא אפילו לא מנסה לשנותת לא מנסה אכשהו לא יודעת ..

זה מעצבן זה כואבבבב ולא משנה שיש לי אחים וחברות ובן זוג שאוהבים תומכים ...אבל ..

זה משהו ש...כאילו האישה הזו ילדה אותי הביאה אותי לעולם הזה ...לא בשביל לתת לי כוחות אלא בשביל לקחת אותם..

את הכוחות הכל..

 

כואב לי לדבר ככה ..

אבל זו אמת ש...כבר הרבה זמן יושבת בתוכי ולא יוצאת לבלוג חברות יודעות אבל אף אחת לא נראה לי שתבין אותי  ובעזרת ה' שלא ידעו ולא יבנו מה זו ההרגשה הזו.

 

 

 

מה שכן...

היחידים שנארו אלה האחים שלי טלי גיא אלכס ומישה ..

היחידים..

כי סבתא בעדה...

 

נקרע הלב לגזרים..

 

 

לבד.

אני תמיד אהיה אוזן קשבת לילדיי...אוהבת ונותנת הכל ולא לוקחת ..מלמדת ..הכל אני אהיה אבל לא מה שהיא עושה .

 

אין לי זכות לשפוט.

 

אבל היא הורסת אותי ...כל פעם..מחדש.

נכתב על ידי ki§§a‎ , 7/3/2011 14:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ki§§a‎ ב-20/3/2011 06:12
 



תשובות לשאלון השבועי


איך ייראה בית החלומות שלך? תארי מבחינה אדריכלית (בקתת עץ, טירה, וילה על שפת הים, דירת שני חדרים וחצי בבניין משותף?) ומבחינת עיצוב פנים (תאורה, צבע, ריהוט, חפצים וכל מה שבא לך).
בית עם גינה או דירת גן..
או קוטג'..
ליד הים.
לגבי צבעים וזה יש מלא רעיונות אני יודעות שיהיו הרבה פרחים..
כל מיני כדים..
תמונות..

כל השאר מסובך לתאר.

איפה בארץ או בחו"ל הכי היית רוצה לגור?
אני חולה על נתניה אשדוד.
ואם זה בחול..
אז..
אין לי מושג.

הרים או ים? עיר או כפר?
עיר .הרים ...וים בתמונה אחת.

את אוהבת להתעסק בעיצוב או שממש לא משנה לך איך נראית הסביבה שלך?
כש יהיה לי בית משלי...כרגע אין לי טעם.

איך נראה החדר שלך כרגע?
עמוס.
לטעמי.

איך הוא היה נראה אם היה מעוצב לטעמך? מה החדר האידאלי שלך?
צבעים זה ..חום שוקולד ובז'...
פינה קטנה למחשב ..
ארון גדול..
מיטה ...אבל אנחנו זוז אז מיטה זוגית אבל לא גדולה מידי לוקח מלא מקום..
משהו נוח וקומפקטי..
ויפה כמובן.
וילון ..בצבע בורדו..
שיהיו גתמים בולטים לא רק של בז' וחום שוקולד.

אילו סגנונות עיצוב את מכירה? אילו את שונאת? ואילו את אוהבת?
אוהבת מודרני מזרחי..
קלאסי..
אבל לא רטרו..


מהם שילובי הצבעים האהובים עלייך?
שחור לבן..
כל צבע עם שילוב של לבן ...עושה את העבודה.
בקטנה אפשר להוסיפ..
למשל..
אדום לבן פה ושם דברים שחורים..
מהממםםם

מהם החפצים האחרונים שקנית לעיצוב הבית?
אין לי בית משלי ...אז בינתיים ...כלום..
מקווה את החדר בקרוב לשנות לפחות...

נכתב על ידי ki§§a‎ , 5/3/2011 09:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים , בדרך להורות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לki§§a‎ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ki§§a‎ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)