לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


החיים הם הרפתקאה אחת גדולה...!!!

Avatarכינוי:  ki§§a‎

בת: 35

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

מה יש לי לומר


לא ציפיתי..שוב למדתי לקח חדש מהחיים האלה..

אל תקבלו עזרה מחברים שלכם ואל תיתפתו להצעות שלהם.

כדי שאחר כך לא יעשו מכם בני זונות.

איזה עצבים באמא שלי אני כל היום בבודה חשבתי על זה ..אני עצבנית בטירוף ראבאק מי צריך את הכסף האומלל שלך פאקקק לא אני ביקשתי הצעת וביקשת ממני לבוא אתתת ולא אני ..

בחיים שלי יותר אני לא הולכת על דברים כאלה בחיים.

מצידי שיתפוצץ העולם..

כש אין כסף אז אין כסף.

פתאום מתגלה פרצוף אמיתי של אנשים בלאט.

שאני לא אשתחיל לדבר פה פה..ולפתוח את הפה ואין לי בעיה להגיד את זה לה..היא פשוט כתבה לי את החרא שלה אני החזרתי לה גם במכתב..אבל סליחה...כל הפינוקים של חייה ...מי ישמע ...

בקיצור....אף אחד בחיים האלה לא יגיד לי שאני עושה קטע מגעיל בחיים יותר כל הזמן "אירה הנעלמת" למה מי קורה לי בכלל??? זה שלכולן יש את העיניינים שלהן ביניהין זה בסדר אני אפילו לא שואלת ולא מתעניינת אותי זוכרים רק כש צריכים ממני משהו באמת.

מצלמה למשל..עלק אירה אמרה שגם רוצה לעשות יום צילומים אז לקחו אותה רק בגלל המצלמה זייין תקבל ממני .

חלאס..

לא כתוב לי "תזיינו אותי כמה שבא לכם"

סליחה באמת אירה האשמה ...היא הראעה שלא מחזירה כסף...העחיקר ידעה לשכנע אותי תבואי נו יהיה כייף כש היא יודעת מה המצב אצלי והיא עוד מעזה לפתוח עליי חזיתתתתתתתת כאילו אני לא רוצה להחזיר לה את מה שמגיע לה...

קפצי לי ...

באמא שלי לא רואה ממטר מהיום והלאה .

לא שראיתי קודם..

אבל יראו את זה יותר טוב.

מי ישמע אני צריכה מימך משהו לא מאף אחד אחר.אני בסף הכל ישנתי אחרי עבודה ובבוקר מגלה מכתב אהבה ..

 

 

בקיצור שכחי שאני קיימת חלאס נמאס .

אוהבים אותי כי אני יודעת להבליג..יודעת לשתוק גש צריך כנראה עברה התקופה הזו.

מספיק.

העלו לי את הסעיף כבר.

 

אין לי מילים מרוב כעס..

 

 suka pizdanutaia...ia ne komu ne pojelau to kak ia vse prejivayu !!!!!

pust jivet horosho no takie kak ona vsegda budut odni!!!!

ne kogo ne uvajaet krome sebia !!!

 

לגביי סליחה???? יכולים רק לחלום יותר נכון יכולה.

 

נכתב על ידי ki§§a‎ , 13/4/2011 22:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דיק ב-21/4/2011 15:27
 





14,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: הורים צעירים , בדרך להורות , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לki§§a‎ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ki§§a‎ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)