לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  אור ל'

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

יום הולדת!


איזה כיף, אני כל כך אוהבת את ימי ההולדת שלי!

למרות שהשנה היום הולדת קצת מלחיץ, אני בת 19? ממתי?

אני כל כך רגילה להיות ילדה קטנה שאני לא מרגישה כבר בנוח להיות כל כך גדולה.

 

עד כה יום היום הולדת שלי הולך כפי שרציתי, אני נהנית מאוד, עצרתי בבית למקלחת והחלפת בגדים,

כדי להתארגן ובאמת שאני שמחה. בעיקר על כך שהיום הולדת הראשון בתור חיילת יצא בבית ולא בבסיס

חחחח כל כך דאגתי שזה יצא ככה, לא רציתי לחגוג בבסיס.

 

קמתי מוקדם בבוקר כדי לנצל כל רגע מהיום הזה, אני פשוט אוהבת ימי הולדת.

אתמול קבענו אני ועוד שלוש חברות שנסע לים בת"א, נסענו בבוקר והגענו ככה ב-11, אחר כך התחמם יותר,

היה כל כך כיף, צחקנו, שתינו כל כך הרבה בירות שאני לא מבינה בכלל איך לא יצאנו משם שיכורות, השתזפתי,

נכנסנו למים, וכל כך הרבה זמן עבר מאז שהייתי בים עם הרבה חברות באמת! כי רובן בבסיס וזה לא נחמד לחגוג

יום הולדת לבד, ואז קפצנו לארוחת צהריים אצל אמא שלי שעדיין גרה בת"א למרות הכל אבל הן אוטוטו חוזרות,

יובלי היתה אצל חברה אחרי בית ספר, אז לא הספקתי :/

אחרי טיולים בדיזינגוף וקניות עם הכרטיס של אבא (חחחח) חזרנו לחיפה עייפות והלכתי מיד אחרי שהורדתי את אלה

בבית אל דודה שלי שסבתא שלי היתה שם והם ביקשו שאני אקפוץ לאיזה שעה, אז אכלתי שם מיני עוגת יום הולדת

שסבתא שלי הכינה בשבילי, באמת כל היום הזה טחנתי פשוט, זה נוראי, תמיד אחרי יום הולדת צריך לעשות ספורט

כי אתה פשוט טוחן כל היום ורק דברים מתוקים בד"כ! לפחות במקרה שלי.

אחרי באמת שעה פחות או יותר כבר הייתי צריכה לחזור הביתה, גם כי איתי כבר חיכה לי בחוץ, הייתי באיחור נוראי,

היינו קצת אצלי, עכשיו אנחנו מתארגנים ולכן אני צריכה לעזוב, אפילו הייתי צריכה לעזוב באמצע כדי להתקלח..

 

ביי(:

נכתב על ידי אור ל' , 17/6/2009 20:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,342
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור ל' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור ל' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)