לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


החיים בשטוקהולם, שבדיה. הגיגים, הזיות וסתם תהיות.
Avatarכינוי:  Ford Prefect

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

חוזרים לשגרה - עד הפעם הבאה..


זהו, נגמר.

 

שבוע בו הוריי, אחי, אחותי, סבי, סבתי, שני חברי משפחה מאוד קרובים ואחד מחבריי הטובים ביותר היו כאן כדי לחגוג עמנו, השארית האחרונה חזרה לה לארץ היום בבוקר (תענוג להתעורר בארבע ורבע כדי להסיע אותם לשדה).

 

היה באמת נפלא. מזג האוויר לא הכזיב - שמש מצד אחד, טונות של שלג מצד שני.

 

לקחנו אותם לסיורים, הראנו להם, האכלנו אותם (או האבסנו, תלוי את מי שואלים) ובאופן כללי גם אני, ואולי אף יותר הורי הבלונדה, עשו כל שביכולתם כדי להנעים את זמנם בשבדיה.

 

השלב הבא מתחיל עוד שלושה שבועות בדיוק - הבלונדה, אני, הוריה, אחותה, החבר של האחות וזוג חברים מגיעים לארץ לשבוע וחצי של מסיבת חתונה פלוס סיור בכל רחבי הארץ. יהיה מעניין, אין ספק.

 

ולסיום, תמונה קטנה שמדגימה בצורה יפה מה קורה כששמש ושלג נפגשים ביחד ויוצרים טמפרטורות של כמה מעלות מעל האפס:

 



 

 

ועכשיו אצא לי לעבודה. אחרי שבוע שלא הייתי שם, יש לי הרגשה שאני אהיה קבור מעל הראש (מה גם, שביום שני הקרוב שוב אני צריך לנסוע, ויש הרבה עבודה להספיק לפני זה).

נכתב על ידי Ford Prefect , 15/3/2006 11:40   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ford Prefect ב-16/3/2006 08:03



267,450
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFord Prefect אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ford Prefect ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)