לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


החיים בשטוקהולם, שבדיה. הגיגים, הזיות וסתם תהיות.
Avatarכינוי:  Ford Prefect

בן: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

אוטובוס אפריקאי


הרבה טקסט כתבתי כאן בימים האחרונים, אז החלטתי, לכבוד סוף השבוע הבא עליכם לטובה (עוד 24 שעות למאניאק אצלי, תודה) להוסיף איזו תמונה חביבה מהפרטואר שלי.

 

התמונה צולמה באוטובוס בגרסתו האוגנדית - בדרכי מג'ינג'ה, עיירה שמפורסמת כמקור הנילוס הכחול וכאתר יציאה למסעות הראפטינג מהמשובחים בעולם, לקמפלה, בירת אוגנדה. זאת היתה נסיעה של שעה וחצי בערך, והצבעים, הריחות והמראות מסביב.. חוויה.

 

 



נכתב על ידי Ford Prefect , 31/3/2005 15:37   בקטגוריות תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ford Prefect ב-31/3/2005 17:26
 



הבלונדה ואני - סיפור בראשי פרקים (חלק עשרים ואחד)


פרק 24 - מתקרבים לשיא

 

החודשים הבאים, כפי שנאמר, עברו להם די מהר - אני מתזז בין העבודה בחצי משרה ללימודים במשרה מלאה, הבלונדה ממשיכה בדרכה לתואר הדוקטור הנכסף (הידעתם שכאן לא קוראים לרופאים "דוקטור"? יש מילה שמתארת רופא : Läkare, ומשתמשים בשם התואר הזה כדי לתארם, גם בדיבור וגם בכתיבה. נדיר מאוד למצוא כאן רופאים שיתהדרו בתואר דוקטור (אם הם לא עשו דוקטורט במשהו אחר, כמובן)).

 

בכל מקרה, הימים ימי יוני, הטמפרטורות בארץ כבר מתקרבות לממוצע הקיצי הרגיל של "בואו נטגן ביצים על המדרכה" וגם ימי הסמסטר שלי - האחרון בארץ - מתקרבים לקיצם.

 

הבלונדה הגיעה וכרגיל אני הייתי שם כדי לאסוף אותה - כבר כל כך התרגלנו למפגשי שדות תעופה שזה אפילו לא היה מיוחד, אלא פשוט המשך מאיפה שהפסקנו פעם אחרונה (כמעט חודשיים לפני זה, כשהייתי איתה בפסח/א).

 

במסגרת ההכנות ל"עזיבה הגדולה", הייתי צריך לעזוב את דירתי שלי ולחזור לבית ההורים - הרפתקאה בפני עצמה, לא רק בגלל הצורך לגור שוב עם ההורים באישית לוחצת אחרי שנים של חופש במובן הרחב ביותר (בכל זאת, מגורים ביבשת אחרת די שונים ממגורים שני רחובות ליד), אלא גם באתגר של סבלים מזיעי וגדולים vs בלונדה אחת קטנה ונחושה.

 

המבצע, בסופו של דבר, עבר (כמעט) בשלום, מלבד נעדר אחד - שלט ה-DVD היקר לי מכל, שנשכח לו בתוך שקית עלומה שמצאה את דרכה לתהומות הנשייה.

 

אחר כך עוד הרפתקאה קטנה  - החבר'ה רצו מזומן, ליקירכם לא היה, ומכאן לשם אצה רצה לה הבלונדה לכספומט הקרוב, עם הכרטיס שלי שכמובן הפעיל את הכספומט בעברית. מפה לשם, היא הצליחה להוציא כסף (ביקשתי ממנה להוציא 1000 ש"ח) אבל.. תהרגו אותי איך, אבל היא חזרה עם 1000 דולר במקום.. מה לעזאזל אני אעשה עם אלף דולרים במזומן? ואיך היא הצליחה להוציא דולרים מכספומט שאמור להוציא רק מטבע ישראלי?

 

נו טוב, סוף טוב הכל טוב. היינו חזרה בבית הורי, רהיטי מאופסנים במרתף ואנחנו עייפים כדבעי.

 

השבועות הבאים עברו די בניחותא - את העבודה כבר עזבתי, ונשארו רק מבחנים בודדים (ואני, זאב בודד שכמותי, לא ממש אוהב קבוצות לימוד ומעדיף ללמוד לבד). לכן, בילינו ימים רבים על החוף, אני לומד לי בצל והיא קוראת, שוחה או סתם נהנית מהרגשת החופש.

 

וכך הגיע לו סוף יוני. בגלל ענייני לו"ז שונים, נאלצתי אני להשאר עוד שבוע בארץ, מה שגרם לבלונדה בסופו של דבר לחזור הביתה לבדה. היא לקחה אמנם איתה מטען נכבד כנדוניה להגעתי הקרובה, אבל בכל זאת, זה לא היה בדיוק מה שרצינו..

 

To cut a long story short.. ארזתי, נפרדתי, חיבקתי, נישקתי, אכלתי, שתיתי וטסתי. לשטוקהולם הגעתי בשעת ערב. לקחתי מונית ישירה לבית הבלונדה, ועליתי אני + 2 מזוודות + תיק גדול (ושוב, יבורכו אלי המזל, לא לקחו לי כסף על ה-40 ק"ג overweight שהיה לי) לקומה.

 

צלצול בדלת, מחכה.

 

היא פותחת את הדלת, עם סינור על הגוף וחיוך גדול על הפרצוף.

 

"נו, אז סוף סוף נזכרת להגיע?" היא שאלה.

 

"better late than never", עניתי לה, ונכנסתי.

 

חיבוק.

 

נשיקה ארוכה.

 

הגעתי.

 

 

To be continued

 

את הפרקים הקודמים אפשר למצוא  ב"בלונדה ואני - טלנובלה שקרתה באמת" מצד שמאל של הבלוג

נכתב על ידי Ford Prefect , 31/3/2005 11:33   בקטגוריות הבלונדה ואני  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ford Prefect ב-11/4/2005 11:09
 



ועוד חוק טפשי להחריד באדיבות עיריית שטוקהולם


אחרי שהגבילו את המהירות בכבישי העיר ל-30 ובגשרים רבים ל-50, התפנתה הועדה המטפלת בתנועה בעיר ל"בעיה החדשה" - המוניות.

 

בעקבות תלונה של SL, חברת התחבורה הציבורית של שטוקהולם, על התגודדות מוניות במקום אסור לעצירה שמפריע לאוטובוסים בקווי הלילה (ב-Stureplan, למי שמכיר קצת את שטוקהולם), יצאה ההחלטה שמה-15 באפריל ייאסר על מוניות לאסוף נוסעים מהרחוב בכלל, וכן ייאסר עליהן להוריד נוסעים בכל מקום בו העצירה אסורה (כלומר, כל מקום שהוא לא מקום חנייה מסודר).

 

מיותר לציין שחוק כזה יגרום לבלאגן אדיר, לאור העובדה שרוב נוסעי המוניות בעיר, כמו ברוב ערי העולם, לא ממש מתכננים את הנסיעה במונית מראש אלא פשוט תופסים אחת הקרובה אליהם.

 

אבל.. הועדה חסרת המורא (והשכל), בשלה.

 

ויו לה שטוקהולם

נכתב על ידי Ford Prefect , 31/3/2005 07:24   בקטגוריות קיטורים  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ford Prefect ב-1/4/2005 08:31
 



פאב אירי קטן


הבלונדה עובדת משמרת לילה היום (ככה זה סטאז'רים, אבל כאן לפחות לא מעבידים אותם 36 שעות רצוף, גם לא 24), מה שמשאיר אותי לבד הלילה.

 

את הערב נתחיל באיזו בירה אירית צוננת עם חבר בפאב אירי קטן ושכונתי שמצאתי לא מזמן - ממש שכיית חמדה, לא האמנתי שיש כאן בכלל כאלה (ועוד עם מחירים יחסית שפויים. יחסית אמרתי, עדיין 50% יותר מבארץ).

 

ערב טוב לכולם.

נכתב על ידי Ford Prefect , 30/3/2005 18:05   בקטגוריות סתם  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-30/3/2005 18:52
 



לדף הבא
דפים:  

267,450
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFord Prefect אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ford Prefect ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)