לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.Welcome to the jungle

כינוי: 

בת: 34

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


"דומה שככל שאני גדלה, אני נעשית מודעת ביתר חריפות למהירות חלוף הזמן. כשהייתי קטנה, הימים והשעות היו ארוכים ורחבי מימדים, ודונמים רבים של עצלתיים ומשחק השתרעו לפני, והיה מניין רב של ספרי ילדים לקרוא. אני זוכרת ששעה שכתבתי שיר על "שלג" כשהייתי בת שמונה אמרתי בקול רם: "הלוואי שיכלתי לכתוב את מה שאני מרגישה עכשיו כשאני עדיין קטנה, כי כשאגדל אדע איך לכתוב, אבל אשכח כבר מה זה להיות קטנה". נראה שאותה רגישות של ילדים לחוויות ולתחושות חדשות הולכת ומידללת, ככל שלעומתה הולכת ומתפתחת היכולת הטכנית. ככל שאנחנו מתלטשים, אני אף הולכים ומתקשחים, ונעשים אשמים בקבלת עול האכילה, השינה, הראייה והשמיעה, במידה רבה מדי של קלות ועצלות, בלי תהיות. אנו נעשים קהים וערלי לבב ויושבים על מי מנוחות, בה בעת שכל יום מגיר טיפה נוספת אל באר המים העומדים על שנותינו"

 

סילביה פלאת'

נכתב על ידי , 13/11/2007 06:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





37,226

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Not an addict אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Not an addict ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)