לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Backyard

"Hello ..im trying to focus but my eyes deceive me. Focus..im witnessing history repeating.." INCUBUS


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

hopeless


קמתי בבוקר..

שתי שיחות שלא נענו ממנו..+ SMS

עד שכבר שחכתי ממנו הוא מחליט להתקשר.

התקשרתי. הוא היה עוסק.

אז אמרתי לו שאני יחזור אליו אחכ.

התקשרתי . הוא לא עונה..

 

מה אני פאקינג עושה? אני כל כך רוצה לדעת מה הוא לעזאזל רצה ממני.

חודש וחצי הוא מתעלם. ופתאום זה.

אוף.

 

אני יושבת בסלון רואה טלוויזיה.

אחותי הגדולה שעד לא מזמן הייתה גם הנפש התאומה..החברה ..ההכל שלי.

יושבת מולי וצורחת עליי.

צורחת ובוכה....ואני רואה איך היא מתחילה להאדים מרוב זעם.

"אני כל כך שונאת אותך...והקנאה אוכלת אותי....אני חייבת ללעוף מהבית הזה אני לא יכולה לסבול אותך יותר..".

ולמה היא שונאת אותי?

כי יש לי סרטן. כי אני מתחילה לקבל צומת לב. כי הגדילו לי תפאקינג חדר.

רע לי.

רע לי ואני לא מצליחה לראות פתרון באופק.

 

שני האנשים שהיו כל כך חשובים לי בחיים נעלמו לי ואני לא מצליחה להגיע לאף אחד מהם.

בחיים שלי לא הייתי כל כך חסרת תקווה.

 

 

נכתב על ידי Cocaine , 28/5/2005 22:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Cocaine

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCocaine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cocaine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)