לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Backyard

"Hello ..im trying to focus but my eyes deceive me. Focus..im witnessing history repeating.." INCUBUS


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

סגירת מעגל


זהו.

סגרתי מעגל.

אמרתי לו מה שהייתי צריכה להגיד. אומנם אמרתי את זה לתא קולי ולא לו אישית אבל שיהיה.

אז עכשיו הוא יכול להזדיין לי מהעיניים..מהראש...מהחיים. שיזדיין.

אני מקווה שאני אמצא מישהו מתי שהו בעתיד שלא יתנהג כמו אידיוט ואנטיפט..כי גיליתי שרוב הבנים הם כאלה כשזה מגיע לעינייני קשר רומנטי.אבל שיזדיינו גם הם.

 

אז זהו. אני סופית יכולה להמשיך הלאה.

ובקשר לאחותי. גם היא יכולה להזדיין.

 

כולם יכולים להזדיין.

כי כבר לא אכפת לי.

 

החלטתי שלא בראש לי כל הדאגות האלה...אז פשוט חיה כל יום ביומי ומפסיקה להתעסק בכל החרא הזה שגורם לי להיות כזאת חלשה ..

והחלטתי שהמטרה החדשה שלי זה להיות מאושרת גם אם אין לי אהבה בחיים. כי שמתי לב שזה הדבר היחידי בערך שמניע אושר. וזה לא מתאים לי. החלטתי לחולל מהפכה.

אז זהו.

העיקר שסגרתי מעגל.

נכתב על ידי Cocaine , 31/5/2005 01:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Cocaine

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCocaine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cocaine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)