לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Backyard

"Hello ..im trying to focus but my eyes deceive me. Focus..im witnessing history repeating.." INCUBUS


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

ככה זה כשנרגעים..


קיבלתי התרעה לאימייל שעומד להיסגר לי הבלוג כי עוד מעט עברו 3 חודשים מאז שכתבתי..אז החלטתי להיכנס ולהיזכר בכל מה שכתבתי.

 

עדכון..

סיימתי עם הטיפולים...ולא נשר לי השיער..(שקרנית- הוא נשר..אבל פשוט לא נשארת קרחת..)

התחלתי את השנה לגמרי כרגיל..(יש לי מערכת בת זונה ..=] )

האקס המהולל -  דיברנו כמה פעמים...הבנתי כמה הוא מפגר ולמזלי הוא גם טס אז לא שמעתי ממנו כבר איזה חודש.

 

 

זה מצחיק שנעלמתי מפה..מה הישרא...כמו שכתבתי בכותרת ..אז כנראה שככה זה כשנרגעים...לפחות ככה זה אצלי..

הייתה לי תקופה קשה..והישרא שימש לי מעיין פסיכולוג..רק שלא ממש מדבר.

אבל אחרי שכבר התרגלתי למצב שלי לא הייתי צריכה אותו יותר.

 

יש לי עוד הרבה מה להגיד אבל כרגע אין לי ממש כח..

 

 this time ill be back..

 

נכתב על ידי Cocaine , 3/9/2005 18:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Cocaine

בת: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCocaine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cocaine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)