לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רשימות מהבונקר



כינוי: 

בן: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

עידו מוזס- אסופת שירים - 2007-2008 - מכינה קד"צ


אני אנהג הלאה
היא אוהבת לצבוע את השיער לבלונדיני
ותוכניות על נשים שהן ג'יני
כובעים עם פונפון
כל דבר שיגרום לה לבלוט בהמון

כמה חלומות היא תחלום בשבוע
אם היא לא תצעק אני רגוע
ישן לי חזק
מכורבל בשמיכה, ישן מחובק

ואני לא יודע לאן זה הולך
כי עם כל יום שעובר הלב שלי מתהפך 
עוד קצת

אין לי מושג על מה היא מדברת
העיקר שהיא נראית מאושרת
אני מסובב את הראש
לא לשמוע מה היא חושבת על יוני בלוך

אני מתרפק על מחשבות עליה
מתגעגע לחיוך שלובשות שפתיה
נראה שאין לי סיכוי
כשאני לא איתה אני מרגיש לא שפוי


נכתב על ידי , 12/6/2010 21:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לst. jimmy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על st. jimmy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)