לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:::amor:::


הבלוג הזה הוא בלוג ההאהבה הכל על אהבה!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2005

שאלות ותשובות


אני שמחה שאתם שולחים לי שאלות הרגע שלחו לי שאלה רק פתחתי את הבלוג וכבר תגובה ושאלה תודה רבה!!

 

שאלה:

אני לא יודעת מה לעשות יש לי שאלה
אני אוהבת ילד והוא לא אוהב אותי
הוא לא הכי מכיר אותי יש לו חברה הוא ילד חתיך ומקסים ואני נורא אוהבת אותו לפחות איזה 3 חודשים
איך אני יכולה שהוא ישים לב אלי, בזמן האחרון היחסים עם חברתו מידרדרים בבקשה תעזרי לי

 

 

תשובה:

אני חושבת שעם היחסים עם חברתו מידרדרים זה כבר טוב ככה תוכלי להתחיל איתו,דבר ראשון אל תראי לו

שאת אוהבת אותו תני לו קצת לסבול כמו שאומרים אבל לא יותר מדי תבואי במראה פצצה ותעברי לידו ותראי מה קורה.

או שתוכלי להתייד עם חבר/ה טוב/ה שלו ותבקשי ממנו שישדח אותכם..! אני מקווה שזה יעבוד =]

 

נכתב על ידי *+*+LIMORINA+*+* , 26/1/2005 21:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  *+*+LIMORINA+*+*

בת: 33

תמונה




83
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*+LIMORINA+*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*+LIMORINA+*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)