לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם מישהו אוהב פרח, שבכל מליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, די לו להסתכל בכוכבים וכבר הוא מאושר. הפרח שלי נמצא שם באיזה מקום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2012

אז יש לה שם של אתיופית


אבל היא בכלל רוסייה-פולנייה. זה לא אומר כלום...


כנראה שיש לה לימפומה, אז לקחתי אותה לשופינג, כאילו שזאת הדרך היחידה שבה נשים יודעות להתמודד עם מילים מסובכות עם משמעות


מחר ביופסיה ואחרי זה אלוהים גדול.


אני טובה בלהרגיע אנשים שהם לא אני, אז הסברתי לה בדיוק את התהליך, ושזה בכלל לא ניתוח, כולה הליך כירורגי, אז שלא תעוף מעל הפופיק....


מחר אני אלך לבית החולים מצויידת בטאקי ובחמצוצים.


יש משהו בחמצוצים שמתקשר לי לבתי חולים באופן אוטומטי, ואפילו ביום רביעי, כשהייתי במיון, אמרתי לו- "קוקי, תקנה לי חמצוצים.." והוא קנה בכל הטעמים, 2.


 


"וחוצמיזה", אמרתי לה "מזה את מפחדת? כולנו עומדים למות בקרוב מרעידת אדמה גדולה"
ואז בה ההסבר הארוך-מייגע-מלחיץ-ומשכנע-בטרוף-שלי שאחת ל 80-100 שנה יש רעידת אדמה קטלנית בארץ, זאת שלפני 87 שנים הרגה 300 בני אדם, ולפני 170 שנים בערך מחקה את טבריה.. וגם בחצי השנה האחרונה היו בארץ 6 רעידות אדמה קטנות, ובשישי אחת בינונית בעוצמה 5.3, וזה יוצא 4 רעידות אדמה בחודשיים האחרונים ותמיד יש רעידות אדמה קטנות לפני הגדולה


ואני יודעת, הייתי בצבא באלה שמחלצים את הגופות מההריסות [ואחת למליון שנה אדם חי].. אני יכולה להסתכל על בניין ולהגיד לכם כמה מצבכם נורא


זה לא מעניין אף אחד אבל אני אסביר בכל זאת שבארץ יש שני סוגי בנייה נפוצים-
הסוג הראשון הוא בנייה של בלוקים- פחות חזק ויש סיכוי גבוהה מאוד שהבית יקרוס ברעידת אדמה, אבל במידה וכבר קרס, הסיכוי שלך להלכד בין שני בלוקים ולהנצל- גבוה מאוד.


הסוג השני הוא בנייה של לבנים- הרבה יותר חזק מבלוקים, אבל היה ונפל הבניין, אז אבוד לך.


 


ואני? אני בכלל מעדיפה את הסוג השני, למות מהר וזהו. לא לחכות שמישהו יבוא לחלץ אותי, זה בדר"כ לא קורה. 


כן, אני חרדתית רעידות אדמה, אני עדיין בשוק שהקב"ן לא הוציא אותי מצה"ל על נפשי. במשך כל השרות הצבאי שלי הייתי מנתחת מבנים שהייתי נכנסת אליהם, משתדלת לעמוד בצד של הבטון ותמיד, תמיד! אברר איפה היציאה הקרובה... כי זה חשוב.


 


אני לא בטוחה שזה עזר לה, כל התאור הזה,


אבל לפחות מההליך הכירורגי היא שכחה


 


שלג.

נכתב על ידי שלג. , 14/5/2012 00:30  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  שלג.

בת: 35

תמונה




68,295
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלג. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלג. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)