לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם מישהו אוהב פרח, שבכל מליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, די לו להסתכל בכוכבים וכבר הוא מאושר. הפרח שלי נמצא שם באיזה מקום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2012

אני מקווה


שאתה כועס,

כמעט כמו שאני.

 

 

 

 

 

שלג.

נכתב על ידי שלג. , 30/7/2012 22:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כ"כ עייפה שהייתי יכולה לישון פיל!

המממ...

 

 

שלג.

נכתב על ידי שלג. , 29/7/2012 22:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



colors of the wind









שלג.
נכתב על ידי שלג. , 29/7/2012 02:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחות עם אלוהים


היה לי ערב מעניין היום עם קבוצת דתיים לאומניים

הערב התחיל בארוחת ערב, שחברתי החילונית עשתה כדי להוכיח לחבריו הדתיים של בן-זוגה שהיא יכולה להיות רעייה טובה

למען האמת, האוכל היה פחות [בלשון המעטה], אבל נכנס יין- יצא פוסט.

 

היא ביקשה שנביא מפה חד-פעמית, כדי שנשים על השולחן. ובתמימותינו [שלי ושל חברה חילונית אחרת] הבאנו מפה לא חד-פעמית, כייאה לבחורות שחושבות על דברים כמו שצריך

רק שלא חשבנו על הדבר הבא

היא: "איזה יופי! הבאתן מפה! היא חלבית?"

אנחנו: -תדמיינו את המבט שעלה על פניינו כשגילינו שיש דבר כזה מפה חלבית ומפה בשרית [לא צמתי בכיפור מעולם. רק בשביל שתבינו את גודל העניין]-

היא: "חמודות. לא נורא, חברים שלו מביאים מפה חד פעמית של סנטה קלאוס"

אנחנו: -מבט של מהההה??? צריך מפה חלבית אבל לאכול על מפה של סנטה קלאוס זה בסדר???? מי קובע את החוקים פה???-

 

 

מסתבר שלפני 9 באב, יש 9 ימי תענית כאלה, שאסור לשתות יין [יותר למברוסקו לי. :)] ולאכול בשר, להתגלח ועוד כל מיני שטויות 

אני: "אז ב9 ימי התענית לפני 9 באב, מותר לכם לראות פורנו?"

הם: "הממ.. אסור לנו לראות פורנו אפעם, את יודעת"

אני: אה?

 

 

אני: "אז אם הלמברוסקו-כשר-למהדרין שלי ישב במקרר עם חזיר ושרימפסים, הוא עדיין כשר?"

הם: "כל עוד הוא סגור, כן"

אני: "ואם הוא נקנה בשבת?"  לשון

 

 

אני: "אה, אז אתם לא מזדיינים באמת דרך סדין?" -מבט מאוכזב, מחביאה את סדין המשי שלי-

 

 

אני: "סתם שתדעו שאני מיוחסת בעצם, דור אלפתאלפים לרבי אלימלך מליז'נסק! אפילו יש עליו ערך בויקיפדיה..." [וברגע זה ממש הכפלתי את כמות הצפיות בערך 'הרבי מליז'נסק' בויקיפדיה]

 

אני: "אבל איך אפשר להתחתן עם מישהי שלא גרת איתה אפעם??"

אחד מהם: "הא, זה פשוט, אני שומר נגיעה רק 4 חודשים. עד אז אני מספיק להכיר את הפנימיות של הבחורה, ונשאר רק לבדוק אם יש כימיה או לא" 

וואלה

 

אני: "אז מה אתם בידיוק אומרים אחרי שאתם הולכים לשרותים?"

 

 

אני: "בתקופת שפעת החזירים, לא היה קצת מסוכן לנשק מזוזות?"

 

 

אני חריפה כשאני שיכורה על בטן ריקה

ואני עדיין שיכורה על בטן רייקה. המממממ

אפילו היה סלט "מנה חמה" כאילו, באמת?!?

 

אני אהיה רעייה טובה יותר, אני אפילו יודעת לאפות עוגות [עם מרשם]!!

 

ביקשתי ממנה את המרשם לגלידת קרמיסימו בטעם ריבת חלב שהוגש בסוף, משום מה, אותה זה קצת פחות הצחיק.

 

תהיו צדיקים,

שלג.

נכתב על ידי שלג. , 27/7/2012 01:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  שלג.

בת: 35

תמונה




68,295
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלג. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלג. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)