לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם מישהו אוהב פרח, שבכל מליוני הכוכבים יש רק אחד כמוהו, די לו להסתכל בכוכבים וכבר הוא מאושר. הפרח שלי נמצא שם באיזה מקום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

9/2012

תהיות תחת מתח גבוה


זה בסדר, אני יודעת שלא באמת התגעגעתם..
אני יושבת לי עכשיו במרפסת בקופנגן, צופה לבריכה, ומעליי כבל חשמל במתח גבוה. 
יושבת ותוהה איך לעזאזל אתם יכולים לשבת בבית בארץ עכשיו ולפספס את כל זה. 
לא רע פה בכלל. בין ים לבריכה שותה איזה שייק, אולי עוד איזה מסאג׳, הפעם רק כתפיים, נגוון. והדבר היחידי שאני לא מבינה זה למה הקנדי מלפני יומיים חזר הביתה. היינו אמורים להתחתן ולעשות הרבה ילדים קנדים ביחד! להתכרבל בפוך מול האח כשבחוץ יורד שלג! זה לא פייר. כרגיל, גם בתאילנד, חסרה לי בעיקר אהבה
אבל אל תדאגו לי. מחר בטח יבוא אחד חדש. אולי נשוט יחד בגונדולות באיטליה או נקפוץ על קנגרויים באוסטרליה. יש לי ראש פתוח
תכלס, כפרות עליכם עם כל הכיפור הזה, תיק. 
בברכת שתשברו את הצום מהר וד״שה מתאילנד, 
שלג. 
נכתב על ידי שלג. , 25/9/2012 14:40  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה טוב


"

When we say things like "people don't change" it drives scientist crazy because change is literally the only constant in all of science. Energy. Matter. It's always changing, morphing, merging, growing, dying. It's the way people try not to change that's unnatural. The way we cling to what things were instead of letting things be what they are. The way we cling to old memories instead of forming new ones. The way we insist on believing despite every scientific indication that anything in this lifetime is permanent. Change is constant. How we experience change that's up to us. It can feel like death or it can feel like a second chance at life. If we open our fingers, loosen our grips, go with it, it can feel like pure adrenaline. Like at any moment we can have another chance at life. Like at any moment, we can be born all over again.

"

 

 

זה מגיע ממקום הזוי, אבל הייתי צריכה את זה עכשיו.

 

שלג.

נכתב על ידי שלג. , 10/9/2012 00:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבל אני


אני חושבת על תאילנד

 

 

כן אני....... בואי ניסע לתאילנד!!!!!

 

 

מחר!

 

תאילנד.


שלג.

נכתב על ידי שלג. , 9/9/2012 21:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



10 דברים שאני עושה כשאני עצבנית


1. חולמת בלילה שאני נלחמת. ניהלתי מלחמות ממש חשובות! היום בלילה התחילו ליפול עלינו קסאמים, ובשלב מסויים אמרתי "נו, מה זה השטויות האלה, אין לי כוח לחלום את זה יותר" והתעוררתי. זה אפעם לא קרה לי קודם

 

2. משחקת במחשב במשחקים שהורגים בהם דברים.

 

3. אוכלת.

 

4. אוכלת עוד קצת, כי עצבים שורפים הרבה קלוריות.

 

5. מדברת עם עצמי בגוף שלישי רבים ומנסה לשכנע את עצמי שאני לא באמת עצבנית או פגועה.

 

6. מתעצבנת על דברים סביבי. פעם במשך דקות ארוכות קיללתי את הארון שלי, כי הוא העז להכנס לי באצבע.

 

7. מתיישבת על הרצפה ומתחילה לבכות.

 

8. אומרת שאני רוצה ללכת הביתה. גם כשאני כבר בבית.

 

9. זורקת דברים באוויר, בלי להבדיל מה הם בכלל. ככה שברתי בגיל 16 דיסקמן-דיוידי-עם-מסך שעלה לאבא שלי ממש מלא כסף שבוע אחרי שהוא קנה לי אותו.

 

10. חוזרת לישון וחולמת על עוד מלחמות

 

שלג, שיש לה לאחרונה קטע עם לשתף אנשים זרים ב10 דברים ש...

נכתב על ידי שלג. , 5/9/2012 23:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  שלג.

בת: 35

תמונה




68,295
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלג. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלג. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)