לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  משוגעי

בן: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הכל נמחק.


לא רק המסנג'ר ספג חבטה לפני חודשיים... עכשיו גם הבלוג נפרץ לי...

אני באמת לא יודע מה הקטע שלכם ואם אתם מקבלים סיפוק מלפרוץ לי לדברים... אני חושב שבסך הכל אני עושה לכם טובה גדולה כשאני כותב בבלוג כי חברים שלי יודעים מה חדש ולא חסרים לי דרכים להעביר את השיעמום שתוקף אותי לפעמים...

אני לא יודע מי פרץ וזה גם לא מעניין אותי.. זה פשוט איכזב אותי...

חבל שלא מאמינים לי.. באמת חבל.. \:

 

בסדר,גם ככה לא עדכנתי פה לעיתים קרובות... לא ממש כואב לי על הבלוג הזה... אבל כן יכאב לי אם אני יגלה שמי שעשה את זה הוא אחד שמכיר אותי....

 

נשתמע רק בשמחות אני מקווה! הדר אני אוהב אותך!

נכתב על ידי משוגעי , 27/8/2007 18:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,811
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשוגעי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משוגעי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)