|
למען האמת, אני לא כל כך מתעניין בנושא הצילום. ברגע שהתמונה נמצאת בקופסה, לא ממש מעניין אותי מה קורה הלאה. ציידים, אחרי הכל, אינם טבחים. - הנרי קרטייה-ברסון |
כינוי:
מין: זכר תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
יולי 2003
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | |
הבלוג חבר בטבעות: | 7/2003
עדכון טקסטואלי בתל-אביב - או איך 274 מילים עדיין לא שוות תמונה אחת... ובכן... אף פעם לא הייתי אוהד גדול של תאגידימים למיניהם והבנק שעימו אני עובד אינו שונה יותר מדי. אמש כשהוצאתי פירוט חשבון (אני בדר"כ די מעופף ונטול מושג בנושא) בכספוחור די הזדעדעתי לגלות שאני במינוס די עצבני (בעקבות פתיחת העסק החדש). כמובן שמייד הגעתי הבייתה, גייסתי את כל משאביי הנזילים ונשבעתי ששלישית לא תיפול מצדה. היום, שמח וטוב לב, ניגשתי אל סניף הבנג בדיזינגוף סנטר, כדי להפקיד קצת מזומנים ולהרגיע את המפלצת. בעודי בתוך הסניף ניתר אל עיניי אחד האימג'ים היותר מרהיבים וויזואלית שראיתי אי פעם בבנק. כאשר מסתכלים מהבנק החוצה, יש כלוב זכוכית של הכספומטים, כאשר מביטים דרך תקרת הזכוכית של הכלוב החוצה, הלאה אל הרחוב, משתקף רחוב דיזינגוף ואילו הכביש ומעבר החצייה תלויים מעליו במעין היפוך מראה מדהים... כמו אזרח טוב (תזכירו לי לא לעשות את זה יותר), ניגשתי אל הכספר ושאלתי את רשותו לצלם. הכספר היה צעיר ונלהב, ומאוד אהב את זווית הראייה שלי, אולם הוא לא היה בעל הדיעה. הוא הפנה אותי לפופטיץ' המקומי שעמד מאחוריו.... כמובן שפופטיץ' אמר לי להתחפף ואפילו לא טרח לעשות זאת בחן, אלא פשוט אמר כמה פעמים "אסור לצלם בתוך הבנק". לא עזר שאמרתי לו שאני מתכוון לצלם את הרחוב, לא את הבנק. כשיצאתי שיתפה אותי השומרת החמודה ביציאה שאין מה לעשות, ככה זה, או כדבריה: "אין מה לעשות, ככה זה... בנק זה כמו צה"ל, אתה לא יכול לצלם סתם ככה, אתה צריך אישור מהדובר של הבנק". והנה הברקה... אולי אני בכל זאת ינסה להשיג את הדובר של הבנק, סתם בשביל הדחקה של הפרוייקט, לנסות לראות עד כמה הבנק שאני עובד איתו אטום לאומנים רגישים (שבדר"כ משתדלים לא להכנס למינוס). אל דאגה, הם עוד ישמעו ממני. ואולי אתם עוד תזכו לראות את התמונה הזו. אולי...
| |
|