לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


למען האמת, אני לא כל כך מתעניין בנושא הצילום. ברגע שהתמונה נמצאת בקופסה, לא ממש מעניין אותי מה קורה הלאה. ציידים, אחרי הכל, אינם טבחים. - הנרי קרטייה-ברסון
כינוי: 

מין: זכר



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

מלחמת הכריות, התקשורת (חלק אחרון ודי)


טוב, את התמונה הראשונה כבר העליתי קודם, אבל זה מקומה הראוי. צוות הערוץ הראשון התמקם מבעוד מועד, התאמן עם כרית קטנה, עשה מתיחות, רק שלצערו מלחמת הכריות התחילה הרבה יותר רחוק ממנו. כרגיל, הערוץ הראשון משתדל, אך מפשל.





זו כבר כתבת הוידאו של נענע מנסה לראיין בנאדם תחת תנאי קרב.





בתמונה הזו, למרות שקצת קשה לראות (הפלאש פישל לי) זו יריית הפתיחה של קרב הכריות בין המגישות של נענע ושל וואלה.



כאן, אחרי 4 שניות בדיוק, החל כל הקהל בהסתערות המונים על שתי הכתבות, במה שלי נראה מפחיד לרגע. גם הכתבת של וואלה לא ממש הייתה מרוצה, כי בקהל היה רוב שמאוד פירגן לנענע (כנראה שווה לכוון מראש לקהל הצעיר יותר).




הכתבת של נענע, יוצאת כשידה על העליונה מהקרב הספונטני (שיש לציין שאני הייתי מאדריכליו כשניגשתי לטל, צלם הווידאו של נענע והצעתי את העניין. אהוד קינן, חברי הטוב מ-ynet, מתעקש שהוא חשב על זה קודם, אבל אני מתעלם באלגנטיות).





ואחרונים חביבים, ניב קלדרון ויעל, צלמת שהייתה חברה טובה שלי בימי התיכון, נראים מוטרדים ומשועשעים, בהתאמה, מכל הנוצות שעפו שם. אני בשלב הזה כבר עמדתי להתקפל כי לא ממש הצלחתי לנשום בגלל הנוצות.




נראה לי שגם בשנה הבאה אני אלך לשם.
נכתב על ידי , 17/6/2006 13:22   בקטגוריות ?!wtf, אנשים, בשכונה, גיקים, דבילי, חיי לילה, קולטורה, רק בת"א, תיק תקשורת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



233,768
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבי טלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבי טלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)