לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


למען האמת, אני לא כל כך מתעניין בנושא הצילום. ברגע שהתמונה נמצאת בקופסה, לא ממש מעניין אותי מה קורה הלאה. ציידים, אחרי הכל, אינם טבחים. - הנרי קרטייה-ברסון
כינוי: 

מין: זכר



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

grow up, dude


PC080277 - grow up, dude
נכתב על ידי , 15/12/2006 16:26   בקטגוריות אנשים, בשכונה, מוטוריקה עדינה, אופטימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלבום התמונות הנעלם - חתונה


והפעם במסגרת אלבום התמונות שלא צילמתי: חתונה המונית של 50 זוגות מתושבי הצפון, שהתחתנו הערב בנמל תל אביב.

בתום רכיבת אופניים ארוכה במיוחד הפעם (כולה 32 ק"מ, אבל אני משתפר) חזרתי דרך הנמל הישן. נחיל של אנשים בצמוד להאנגר 11 חסם את דרכי.
בדרך כלל אני מאוד קצר רוח לגבי דברים שעומדים במסלול השעיטה שלי אל עבר האופק, אך היה שם משהו מאוד יפה בכל אלפי האנשים הללו שבאו לחגוג עם יקיריהם, לאחר שבביתם לא ממש הייתה להם אפשרות לשמוח.

אחרי עיכוב קטן של 4-5 דקות (היה צפוף מאוד) המשכתי בדרכי.

לכל מי שחושב לבוא אליי בטענות לגבי העובדה המצערת שלא שלפתי את המצלמה, הרי שהיה לי תירוץ מעולה: אין שום סיכוי בעולם שאני יוצא לרכיבה עם המצלמה המאוד כבדה שלי. זה ממש בלתי אפשרי.
נכתב על ידי , 14/8/2006 23:47   בקטגוריות אופטימי, אנשים, אקטואליה, חיי לילה, טקסים, מחוות מרגשות, רק בת"א, תמונות שלא צילמתי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמח פה ושמח שם (חתנכלה חלק שלישי ואחרון לעת עתה)




נכתב על ידי , 4/7/2006 08:16   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, אנשים, בני הבית, טקסים, חברים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מגמת צמיחה




נכתב על ידי , 12/6/2006 09:41   בקטגוריות אופטימי, אדמה, ארכיטקטורה, ברחוב, האגף המסחרי, טבע עירוני, צעצועים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איפה צביקה?







מסוג הדברים האינפנטילים שנורא מצחיקים אותי.
לפני כניסה למקלחת הורדתי את הבגדים ופתאום זה נראה מסוג התמונות האלה שרואים בסרטים המצויירים שיורים על מישהו קרן לייזר ונותרות רק נעליים מעלות עשן.
כמובן שרצתי להביא את המצלמה :)
נכתב על ידי , 30/4/2006 16:19   בקטגוריות אופטימי, ?!wtf, אני, שונות, דבילי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



233,768
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבי טלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבי טלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)