לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


למען האמת, אני לא כל כך מתעניין בנושא הצילום. ברגע שהתמונה נמצאת בקופסה, לא ממש מעניין אותי מה קורה הלאה. ציידים, אחרי הכל, אינם טבחים. - הנרי קרטייה-ברסון
כינוי: 

מין: זכר



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

בגדי המלך החדשים





נכתב על ידי , 29/11/2003 20:17  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פלישתן של ספינות המרשמלו הנוראיות!





נכתב על ידי , 29/11/2003 18:49  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש אנשים עם לב של דלת, יש דלתות עם לב מעץ





נכתב על ידי , 29/11/2003 16:44  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יונה בסנטר








נכתב על ידי , 29/11/2003 16:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נעץ עץ בורג





נכתב על ידי , 29/11/2003 15:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש תמונות


שבתי הבייתה מטיול קצר עם המצלמה החדשה (ע"ע הזמנית).

עכשיו הגיע הזמן לבדוק מה יצא.

 

נכתב על ידי , 29/11/2003 15:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפסיק לכוון עליי





נכתב על ידי , 28/11/2003 22:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדשות נחמדות


טוב, אז היום הגעתי הביתה עם מצלמה חדשה.

אמנם מדובר במצלמה זמנית בלבד, לאחר שאחותי הקטנה הבחינה במצוקה שלי והציעה לי להלוות את המצלמה שלה.

אבל עדיין מדובר בדיגיטלית (ואפילו יותר משוכללת משלי) כך שאני כולי תקווה שבקרוב מאוד כבר יהיו לי הזדמנויות לבדוק אותה.

 

היום לעומת זאת היינו במסיבת הברית של בנו הצעיר של אחיה של זוגתי. כמובן שמייד עם תחילת האירוע התגלגלה לידיי המצלמה של בעל האירוע (כולל הנחיות ורמזים מקדמים). וככה הייתה לי הזדמנות להשתולל קצת עם מצלמת פילם חביבה.

אחרי שלושה וחצי סרטי צילום פתאום נגמר האירוע.

היה כיף :)

נכתב על ידי , 28/11/2003 20:18  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא עוד תשוב...


אני ממש מייחל לשובה של המצלמה שלי.

כבר יומיים שזוגתי ואני מתקשרים למרכז הארצי של HP לשמוע מה נהיה עם הבייבי. יוק.

זה לא שהמצלמה לא מוכנה. פשוט אין להם מושג.

ישאלו חכמים מדוע אין להם מושג... (שאלתם? יופי)

אין למרכז הארצי של HP שמץ של מושג מה קורה עם הבייבי שלי, מכיוון שנפלה להם מערכת המחשב.

כן כן. לכל מי שזה נשמע מוזר, אתם צודקים. חברת מחשבים גדולה שמתפארת בתפלצות המחשב הנפלאות והיוקרתיות שלה, נמצאת כבר יומיים עם פגר במקום שרת.

ובדיוק כשאני מכניס את המצלמה לתיקון.

 

אוף.

 

אז איזה תמונות לא צילמתי היום והן ישארו אצלי בראש? (עד שהסקלרוטיות תגבר עליהן, כמובן)

בגן העיר בראש"לצ, על אחד משלטי ההסבר לבאי הגן, היה תלוי מפתח של רכב, שככל הנראה מישהו איבד על הדשא ומישהו אחר מצא ותלה אותו שם.

מגוון שלטי פרסומת של חנויות קטנות שהצחיקו אותי לחלוטין ויצטרכו לחכות לביקור הבא בראשון (עם המצלמה).

משפחה של חתולים אפורים מדושנים ומתוקים שבאו להגיד לי שלום ליד פחי מחזור הנייר.

 

בטח היו עוד כמה ששכחתי.

מה לעשות, אלה החיים.

 

 

לילה טוב

נכתב על ידי , 27/11/2003 23:49  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ונתת בו סימנים


אם יש דבר ממש מרגיז, זה אנשים עם זין קטן ואוטו גדול שמתעקשים משום מה להראות את אהבתם לטבע על ידי ירידה עם הג'יפ\טנדר\טרקטורון ל"שטח", ושמה לרמוס ולחרוץ דין מוות לכל היצורים והמערכת האקולוגית באיזור.

מי ייתן ויגדל להם שק אשכים על המצח.

 







נכתב על ידי , 27/11/2003 00:34  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

233,768
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבי טלית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבי טלית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)