לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שחרקה


הבלוג הכי כיפי העולם ! תיכנסו תהינו וספרו לחבירכם!!!!!!!!!!!!!!! קוראים לי שחר ואני בת 11 מאריאל אני אוהבת לשחק במחשב לראות טלוויזיה ועוד...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2005

משעמם!!


אוף!!!

 

 

משעמם לי תחת אין מה לעשות!!!

 

עליתי לכיתה ז'!!!

 

מזה כיף...

נכתב על ידי , 5/9/2005 17:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 241031824 

תמונה




85
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לneni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על neni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)