לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

xX•Every time I look in the mirror I see the difference between the lights and the shadows•Xx


life is short break the rules forgive quickly kiss slowly,love truly, laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile.

Avatarכינוי:  Kerenola

בת: 35




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2019

"אני מצטער, לא התכוונתי לפגוע בך..אני עדיין רוצה אותך"


בס"ד

החלטתי לפרסם ב"יומנה של רווקה" פוסט קליל של,
היי לכולם, אני קרן בת 31 עוד חודש וקצת מהמרכז, לא מקועקעת אבל חולה על בנים שכן ועל כאלה עם עיניים בהירות (לאו דווקא אשכנזים גם אחרים, זה עניין של משיכה), מחפשת את האחד בגילאים 31-38..אז אם אתה שם אשמח להכיר אותך..🥰\וא
אז פתאום אני מקבלת הודעה מהסטוקר הראשי שלי, מסתבר..."חשבתי שיש לך חבר.." מפה לשם סיפר לי שלו ולאישתו אין עדיין ילדים ושהוא לא מפסיק לחשוב עליי..אך הפעם לא התפתיתי, ישר אמרתי לו שאני לא רוצה להיות המאהבת שלו, שוב. אמרתי לו שהייתי בגללו בדיכאון והוא התנצל, אני לא יודעת מה הוא רוצה, אבל שאמרתי לו שרוצה קשר רציני אמר לי ישר שאיתי יש לו חיבור וסקס מעולה מה שעם אישתו אין לו, אז בלי בושה אמרתי לו:"אתה בגדת בה איתי, אני בטוחה שאתה תבגוד גם בי" אז הוא ישר אמר, "ממש לא.." יצא לי לחשוב על "קרן לאן את מכניסה את עצמך?" והיו לי דמעות בעיניים והלב שלי פעם בחוזקה שוב בגללו, לאן זה רץ עכשיו? הקלפים מראים על התחלות חדשות בכל מה שקשור אליו אבל האם הקשר שהתחלתי עם מישהו אחר יגיע לאנשהו? הבחור חסר רישיון בגלל טראומה, לעומתו לנשוי שאוליי עתיד להתגרש יש רישיון ואוטו חברה ולא איכפת לו לבוא למעני עד סוף העולם..למרות שאני לא ידעת עליו כלום חוץ מיזה שהוא יורד מעולה ו...כמה שאני יכחיש...לעזאזל הוא הסקס הכי טוב שהיה לי עד עכשיו..אני לא באמת יודעת איזה מוזיקה הוא אוהב? מה הצבע האהוב עליו? או מה הוא עושה בשעות הפנאי סתם למשל..שאני מתכתבת איתו הלב שלי חוזר לפעום כמו פעם שאהבתי אותו...ואז הוא נעצר ולא פועם יותר ואני מתחילה לבכות...אז אוליי אני לא אוהבת את הגרוש ההוא באמת כמו שחשבתי...ואוליי אני כן...הכל נהייה כל כך מעורפל וסגרורי..אך הפעם אני לא אתן לעצמי להשבר...אני אשמור את מה שנהייתי עכשיו כדי לא להיכנס לדיכאון שוב...מה שצריך לקרות יקרה...גם אם אצטרך להתחתן ולהתגרש...דבר אחד בטוח אני דבקה במשיכה שלי, והגרוש שכבר גרוש הוא בדיוק הטעם שלי..וזה הגבר שאני רוצה ואם הלב שלי ירצה את השני, הכי גרוע? אביא איתו ילדים אבל לא אתחתן איתו כי אני לא רוצה להתחתן איתו..מקסימום אכנס להריון ממנו אבל הוא בחיים לא יידע שהוא האבא..כי להתחתן איתו אומר לגור בדרום..וכל החיים שלי הם כאן במרכז..אז החיים שלי הפכו לסופר מסובכים עכשיו, והלב שלי לא יודע מה הוא רוצה, מצד אחד זה הנשוי, מצד שני זה הגרוש ומצד שלישי רווק...אוף...מה שבטוח אם אתחתן בע"ה בשנה הבאה ואהיה בחתונה בהריון זה הדבר שהכי חשוב, ילדים. אני רוצה ילדים, לא איכפת לי מי יהיה האבא.

עריכה 24.8.19 08:51:
נזכרתי בספר שפעם קראתי, "אהבה קטלנית",
הבחורה שם היא בת למזל מאזניים והגבר בחיים שלה הוא בן למזל אריה, בדיוק מה שאני והנשוי, בסיפור שלו הוא גם סוג של היה במערכת יחסים עם מישהי ואז עזב אותה ובא לבחורה הזו...
(אתחיל לדבר בשמות בדויים, הנשוי שמו יהיה א', הגרוש שמו יהיה ג' והרווק יהיה ר'...) בכל מקרה, א' לא מפסיק לעקוב אחריי , מצד אחד זה גורם לי לדמעות ומצד שני הלב שלי שוב פועם בגללו, האם זה דמעות של אושר? אני כרגע במקום שאני רוצה להתחתן ולהביא ילד/ה לעולם וזה מה שהכי חשוב לי בשלב זה..
נכתב על ידי Kerenola , 23/8/2019 16:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31,022
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKerenola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kerenola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)