לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

happy to be


זה בלוג בשבילי! כלום אומנם מוזמנים להיכנס אבל זה המקום לכל הצרות שלי ולדברים שהם פשוט רק בשבילי!!! מי שרוצה להשתתף בדבריי.. תמיד מוזמן!;)

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 347670042 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2005

מתחיל פסח היום.. בעע..חחחח מיכלי שלי!


היה לי היום ממש כייייייפיי!

אני שמחה ומאושרת..

ושמחה לשתף אותכם קוראי בבלוג..:) אף אחד..:P.@!!
שיהיה לכולם חג שמח וכשר..:D:D:D:D

אוהבת המון!

אנייי

 

חג שמח..:D:D

 

 

 

 


נכתב על ידי , 14/4/2005 15:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



64
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , דת , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhapph to be אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על happh to be ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)