לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

זה כמו לרקוד עם שד שמחבק ולא עוזב .


ולפעמים זו רק סירה קטנה שמסתירה ת'נוף.

כינוי:  נקודת ג'י שחורה

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013


http://www.youtube.com/watch?v=UJU6qPQbS6U

 

מבטיח לך טקס יפה, עם שמפניה ותותים

כי את בעניין של איכות

וזה מה זה עצוב...

נכתב על ידי נקודת ג'י שחורה , 6/5/2013 02:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רישומים לעצמי ולכם אם בא לכם לקרוא.


כי נמאס לי כבר לא למצוא את המקום שלי.

וזה בלי להיות פואטית. ובלי חרטא. פשוט אמת מוגשת.

נמאס לי לרצות הכל. ואז להתפשר ברגע קשה. וגם אז להתאכזב.

וממך, אחרי 6 שנים. נמאס שהבנאדם שטוען שהוא הכי אוהב אותי בעולם והסביבה אומרת שהוא מעריץ אותי

לא מסוגל להבין שאני בוכה, לא מסוגל לראות שאני עצבנית באמצע בלילה, נכבה כמו רובוט.

בנים....זה רק בנים מסוגלים ככה....

להיכבה פתאום. לישון לקום. הכל רגיל כזה.

ונמאס לי מרגשות אשם.

ונמאס לי מהעולם הזה.

ונמאס לי שאפילו שיש לי הכל...שאני גם נראית טוב, גם מהנדסת, גם הכל!!! עדיין רוצים יותר ויותר ויותר ויותר...

וחלאס!!!!!!!!!! כל כך הרבה אנשים שהם פחות ממני, מצליחים יותר.

 

 

למה אין לי מזל??????????????????????????????????????????????????

 

ולמה אני תמיד ערה בלילה.

נכתב על ידי נקודת ג'י שחורה , 6/5/2013 02:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנקודת ג'י שחורה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נקודת ג'י שחורה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)