לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Saturated Loneliness


I wish you could see the world through my eyes


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

יווו כמה זמן עבר..


אני לא מאמינה כמה זמן עבר.. וכמה הדברים השתנו.. ואיך ידענו תמיד שזה יהיה ככה..

 

כל כך עצוב ועם זאת גם משמח..

 

אני מתגעגעת להרבה אנשים מהעבר שלי.. חלקם לרעה חלקם לטובה..אבל זה לא משנה את העובדה שאני מתגעגעת.

 

מעניין אם הייתי יכולה לחזור לאותן תקופות מטרידות ולעשות אותן מההתחלה,מה הייתי משנה?

(טוב תאמת שיש כמה טעויות מובהקות שבטוח לא הייתי עושה פעמיים..)

 

בכל אופן.. ניסיתי לאתר כמה חברים בבלוג.. אבל כולם סגרו..

תאמת שאין לי שום מטרה לבלוג.. וגם אין מטרה לעידכונים.. אני פשוט רוצה להחזיק אותו פתוח.. זה כמו אלבום של זכרונות.. כל פעם להיכנס ולתת מבט על שלוש שנים מדהימות..

ונראה לי שזה גם מה שזה בשביל אנשים אחרים ורלוונטיים לנושא..

פשוט זכרונות שכיף להיזכר בהם,זמנים טובים.

 

אז.. עד לפעם הבאה..

 

אני.

נכתב על ידי , 17/7/2008 19:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 318238368 

תמונה




7,065
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Divine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Divine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)