לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נגיעה של אופטימיות בעולם ללא חסד


"ועל כל דמעה שנחסכה בחיי, תזילו אתם שתיים - עליי. וכל הזיוף שפעם בליבי, נקבר עכשיו, יחד איתי. ועל כל העצב שנאגר בפנים, תבכה נשמתי מבין המתים."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

עוד לשמור


איך נהייתי אני? 

 

נולדתי כמוך וכמוך וכמוך. תינוק שמן עם שיערות על המצח שאיימו על עיניים יפות שיקחו מהן את תשומת הלב. 

זה לקח עשרים ואחת שנים כדי שאני אהפוך בדיוק למה שאני עכשיו. מי יודע מה יקרה עוד 20 שנה. מי אני אהיה בעוד 20 שניות? 

מזל שאני נבנית בשכבות. כל אני חדשה שתיווצר תתבסס על הקודמת ותצמיח עור חדש מעל העור שכבר מצולק. ככה זה כששריטות לא נעלמות. 

 

איך נהייתי מופרעת?

 

17 צלקות צועקות עליי כועסות שיצרתי אותן. הן לא יודעות שהן בסך הכל שם כדי להסתיר צלקות אחרות. הנה עוד שלוש. מתי תיעלמו כבר?

אני רוצה להיות פה לא יעל של ישראל שהיא טובה. אני פה ילדה רעה אני מרשעת. אני זונה. אני זונה שמזדיינת עם מי שבא לה ומי שבא לה הוא בחור בן 40 שהיא מתה שיזיין לה את הצורה ויחטיף לה מכות רצח. 

 

אני קמה. 

אני עשויה ממיליון פסים. 

אני עיוורת. אני חירשת. 

אני בלון שאיבד את האלסטיות שלו.

המוח שלי מטפטף לי החוצה דרך הנקבוביות.

הרחם שלי נשפך החוצה דרך הפופיק.

אני מסוממת.

אני מיוחדת.

אני גומרת כמו שמעולם לא גמרתי. 

אני בפריז. אני זונה פריזאית. 

אני לעולם לא אהיה מרוצה

רזה

טיפשה

שפויה

 

אני מכורה לדברים שממיסים לי את הנשמה ומכווצים אותה לידי סטטוס

אני מכורה - ארץ נוי אביונה

אני לסבית 

אני לא

כל הגברים בעולם התאהבו בי אבל אני התאהבתי באישה

 

כל יום הולדת אני מקבלת במתנה מסננת 

ואז מסננת את הדברים הלא נכונים

נכתב על ידי puppet , 4/12/2012 04:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  puppet

בת: 32



תמונה




14,797
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpuppet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על puppet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)