לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

עדכונים, וגם: Bliss


אז אם לא כתבתי בגלל שהיה לי רע, לפחות מגיע לכם לדעת למה היה לי (זמן עבר, שימו לב) רע, לא? Here it goes.

 


 

במילה אחת: פיזיקה. בשתי מילים: פיזיקה 2. ועכשיו בשתי פסקאות:

 

בגלל שלא הייתה לי בגרות בפיזיקה, נאלצתי לעבור קורס יסודות מכניקה שדחה את פיזיקה 1 בסמסטר ויסודות חשמל שדחה את פיזיקה 2 גם כן בסמסטר, אבל בגלל שיש דרישה לסיים את שתי הפיזיקות בשנה הראשונה, אני וכל השאר מאותגרי-הבגרות נאלצנו לעבור סמסטר קיץ, שבו למדנו פיזיקה 2 והשלמנו את המעבדות שלנו. ברמת העקרון זה לא הפקיע לי, כי לעשות פיזיקה 2 ביחד עם עוד כמה קורסים זה פחות נחמד מלעשות אותו לבד. אחרי הכנות מרובות, ניגשנו למועד א', שהרגשתי שאולי לא הלך לי מצוין, אבל לפחות עברתי, בתור התחלה.

לא עברתי, בתור התחלה, מה גם שהציון היה נמוך מהממוצע, שהיה 44 (לא פספסתי את מקש הספרה הנכונה, למקרה שתהיתם) ובכלל הזכיר ציונים שלי מתקופת הטכניון. בגלל שזה היה המבחן הראשון בו בכלל נכשלתי השנה (גם אם לא הראשון שהייתי עושה בו מועד ב', כי ניגשתי לשפר את חדו"א 2 בסוף סמסטר ב') הייתה לזה מן הסתם השפעה מאוד רעה עלי, בין השאר כי זה אמר שכל מה שחשבתי שידעתי כנראה שלא ידעתי. העובדה ש-66% מהכיתה שלנו ואחוז דומה מהמקבילה נכשלו לא באמת עודד אותי. אז אחרי הכנות נוספות, כולל מעבר על המבחן מועד ב' של סמסטר קודם (מבחן שבו הייתי מקבל 85 בערך, לפי השוואה עם התשובות) ניגשתי למועד ב' שלנו, שהיה קשה בצורה בל-תתואר יותר מהמועד ב' שעשיתי לילה קודם לכן. היו ממש סעיפים שדילגתי עליהם, וזה לא קרה לי בשום מבחן, שוב, מאז הטכניון. כבר ראיתי את עצמי מקבל שוב משהו סביבות ה-40, כי הוא היה אפילו יותר קשה ממועד א'. עד אתמול בלילה כל מי שידברתי איתו על העניין ידע שאני ממש לא מצפה לעבור, אלא רק לראות מה קורה עם המועד ג' אם יהיה, ואם לא, באיזה סמסטר אני מעדיף לחזור על הקורס. כל זאת עד היום, כשבדקתי את הציון.

הוא לא היה ממש נמוך. מוקמתי במקום השני בכיתה שלנו ממי שעשה את מועד ה-ב', ובמקום השישי הכולל. הממוצע הפעם, אגב, היה 48. והפעם הייתי הרבה הרבה מעליו.

 

במילה אחת: אופוריה. בשתי מילים: אושר גדול. שורה תחתונה: ובזאת, חברים, סיימנו עם פיזיקה לעולמי עולמים, או לפחות בתואר הנוכחי.

 


 

אז עכשיו אני רשמית יכול לקרוא לעצמי "קוויקי, סטודנט שנה ב' לתעשיה וניהול". השאיפה להצטיינות שהתמתנה לשאיפה לממוצע 80 ומעלה לא הושגה, אבל בסך הכל אני יחסית קרוב לממוצע הנכסף, ובהתחשב שבתעשיה וניהול הממוצע עולה בין 10-20 נקודות בשנים ג'-ד', שמכילות קורסים אימתניים כמו ניהול פרוייקטים ושיווק (ולא, נניח, חדו"א, פיזיקה, מד"ר או דברים זניחים כאלה - ), אני די נינוח, אפילו בלי קשר לעובדה שאלוהים אדירים, אין לי מושג איך הייתי מתמודד עם הקורס הזה שוב.

 


 

עניין המחשב מתקדם בצעדי ענק, היום נקנה המסך החדש ובקרוב (אני מקווה לפני שממש נתחיל לתכנת פרופר בקורס C) הוא יוצב לתפארת מדינת ישראל בחדר שלי, מה שאומר ש -

 

 

wait for it -

 

 

אני אפסיק לעדכן כל יום!

אני ממש שומע את הלבבות שלכם נשברים עד כאן. אל תדאגו, זה רק אומר שהעדכונים שלי יהיו that much longer. אתם עוד תתגעגעו למצב הנוכחי, אני מבטיח לכם.

ודבר אחרון - זה מאוד מעודד כשהממוצע של האנשים* שנכנסו אלי במקרה הוא יותר בכיוון ה-20 במקום 13. and not only that, יש אפילו כמה גברים!

 

תעשו חיים ותעברו שדות,

קוויקי, סטודנט לתעשיה וניהול שנה ב'

(אוי, שתקו, אני אמשיך להגיד את זה בערך עד שאני אהיה שנה ג' או אכשל בחקר ביצועים 1\2, מה שיקרה קודם).

 

*וכשאני אומר "אנשים", אני מתכוון "הגילאים של האנשים".

נכתב על ידי , 3/11/2008 19:01   בקטגוריות תראו, פוסט!  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוויקי סלולרי ב-3/11/2008 23:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)