לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

הפתרון הידוע לפוסטים חסרי משמעות -


ציטוטי מבוא לחשבונאות, רו"ח יובל:

 

****************

"אם אני רוצה להרויח יותר כסף על ידי עבירה על החוק - "

"רגע, תכתיב לנו."

 

***************

"בואו נניח, שאני יודע שהשירות שנתתי ללקוח לא משהו - "

"תביא לו לחם שום!"

 

**************

"מה עושים אם הלקוח לא יכול או לא רוצה לשלם?"

"שולחים אליו מישהו!"

"ומה אם הוא הלך לפגוש את בורא עולם?"

"שולחים אליו מישהו אחר שחייב לך כסף."

 

*************

"אז היתרה בסוף השנה צריכה להיות - "

"חמש אחוז."

"לא נכון, חמישה אחוזים."

 

************

"אני מבקש לא לאכול בננות בשיעור. כל דבר אחר אפשר, רק לא זה. "

 

************

"למה מת? טס לקאריביים."

"מה הבעיה לגבות ממנו כסף בקאריביים?"

"בשביל 2,000 שקלים תטוסי לקאריביים?"

"אני אטוס לקאריביים, הכסף סתם יהיה בונוס נחמד."

 


 

במחשבה לאחור, רוב הציטוטים יצאו של אנשים מהכיתה ולא של הרו"ח עצמו. טוב, הוא רו"ח, אני חושב שבין דרישות התפקיד יש מחסור בחוש הומור. (אבל אני מגזים, הוא באמת משעשע לעיתים)

 


 

שרית, המתרגלת שלנו בחקב"ץ, מעבר להיותה תותחית, נמצאת בהריון מתקדם -

 

"יצא לך ילד חכם."

"תודה. למרות שעם כל הנסיעות לבאר שבע, אני דואגת שהוא יצא בסורוקה."

 

**********

 

"מה אם יש טעות נגררת?"

"מה נראה לך? אני עושה איקס גדול על כל השאלה וכותבת לך "דביל!" למעלה."

 


 

ומשהו קצת יותר אישי:

 

"גם לך יש אוזן!"

"יש לי שתיים."

"אבל אוזן שמאל יש לך רק אחת!"

"לא נכון, יש לי שתי אזניים שמאליות!"

 


 

בחיי, בתקופת הטכניון היו לי הרבה יותר. העיקר שלימדתי את נדב לצחוק מ"הוא עשה על עצמו xor ונעלם". ללמד מישהו מרופין לצחוק מבדיחות טכניון - check.

נכתב על ידי , 2/12/2008 22:33   בקטגוריות תראו, פוסט!, סתם פוסטים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-9/12/2008 08:54



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)