לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

משהו בשביל למלא את החלל, וגם: זה שאת כוסית לא אומר שאת יודעת לרקוד. עובדה.


אז בגלל שלא בא לי לדבר על הבחן החשמל ועל הפקטור הצפוי בו שספק אם יעזור לי, ועוד פחות על הבחן בחקר ביצועים שכבר קיבלנו בו ציונים ושם בלי שום ספק דבר לא יעזור לי, החלטתי לעשות משהו שונה, ובגלל שיש לי כמה שעות לעשות אותו, ואני עומד לעבוד כל סוף השבוע החל מהיום כולל מעבדה מחר, חברה בשישי-שבת ועוד יציאה במוצ"ש לחגוג לארתור יום הולדת 28, אני אעשה אותו עכשיו.

כן, גם העובדה שהרעיון עלה לי כרגע ואני ללא כל ספק אשכח אותו או פשוט אאבד את הרצון לעשות אותו מאוחר יותר אולי קשור לזה. אבל ממש קצת. או שלא.

מבולבלים? מצוין, ככה אני אוהב את הקוראים שלי (ועדיין מתפלא מדי פעם שעוד נשארו לי כאלה).

 


 

בסגנון המטאל הגותי\סימפוני שאת הלהקות היותר כשרוניות בו אני מעריך, יש שימוש נרחב בזמרות ממין נקבה (בניגוד לזמרות ממין זכר, אבל אנחנו לא מדברים עכשיו על מיקה), מה שמאז ומתמיד גרם לי לחשוב איך הן נראות, כי הקולות נהדרים, אבל ראיתי פה ושם יותר מדי זמרות אופרה כדי סתם לקבל את זה כמובן מאליו. זה גרר אותי לשיטוט ב-Youtube בחיפוש אחר קליפים של כל מיני להקות שאותן אני נוהג לשמוע.

אכן, חברים, תמונות קשות. ואני אפרט:

 


 

Within Temptation - הלהקה הראשונה שהתגלתה לי אחרי Nightwish (ועליהם בהמשך), בדיסק שלהם אותו קניתי (כן, בכסף! כמעט אמיתי אפילו!) לא ממש התחוור לי גודל הטרגדיה עד אותו שיטוט מקולל בו מצאתי קליפ שלהם, והענקתי לסולנית שלהם, שרון בן אדל, את התואר "הבחורה שרוקדת בצורה הכי מטופשת שראיתי מימי".

שלא תבינו אותי לא נכון, היא כוסית במידה מפתיעה ביחס לקול שלה, היא נעימה לעין עד מאוד אפילו. כשהיא עומדת במקום. כשהיא מתחילה לזוז, מתחילות גם הבעיות. ראיתי פירכוסי מוות של חתולים יותר אלגנטיים ממנה. ולראיה.

ועל זה נאמר: תהיה יפה ותשתקי. בעצם, אל תשתקי, גם הקול שלך יפה, אבל בשם האלוהים, שמישהו יגרום לה להפסיק (לנסות) לרקוד!

 


 

Nightwish - את הסיפור קורע הלב על איך הם זרקו את מי שכנראה הייתה הסולנית הכי טובה של להקת מטאל סימפוני מאז ומעולם אני אחסוך ממכם, למרות שטאריה גם הייתה נעימה לעין עד מאוד. אני רוצה לדבר על הסולנית החדשה, או כמו שסקאי תיארה אותה ברוב כשרון "היא נראית כמו סתם איזה זוכה בכוכב נולד המקומי".

Nightwish עברו כברת דרך ארוכה מאז קליפים שכוללים את הזמרת משוטטת כסהרורית ברחבי לפלנד ומחפשת אמבטיה (כאן) וכנראה אפילו התחילו לשכור במאים לקליפים שלהם. אולי זו הסיבה, אבל אנט, הסולנית החדשה, כאמור, מצליחה להיראות הכי פחות מגוחכת בקליפים בהם בהם היא מופיעה מכל אלו שאני אאזכר כאן. או זה, או שפשוט ההתמקדות בתומאס, הקלידן, שמשום מה בקליפים האחרונים החליט שזו כנראה גזרת האנורקס שלו  (ולא הדמיון הרב בינו לבין ג'ק ספארו) שגורם למעריצות הלהקה לעשות לו ילדים והתחיל להוריד חולצה, שמורידה ממנה את הזרקור. הנקודה היא, שלפחות בקליפים, בהם היא לא נוהגת ללבוש חצאית טוטו (והלוואי והייתי צוחק) כמו בהופעות, היא נראית, בנוסף לכוסית על, גם חיננית (שלא לציין, לא כמו חתול מפרכס).

 


 

Epica - להקה חדשה יחסית שאליה נחשפתי די לאחרונה, למרות שהם עשו בחכמה והשקיעו קצת בקליפים שלהם מן ההתחלה. אין ספק שהסולנית שלהם,סימון סימונס (בעלת ההורים חסרי התובנות, ללא ספק) ג'ינג'ית מודל 1985, היא הסיבה העיקרית לכך שאני שוקל ללמוד הולנדית אחרי רוסית, אותה התחלתי לפני כמה שבועות. היא עשתה בחכמה ולא זזה יותר מדי בקליפים חוץ מלחבק את עצמה, אבל מי יכול להאשים אותה, גם אני הייתי מחבק את עצמי אם הייתי נראה ככה. ובכל זאת, תנועות פעירת העיניים האלה והרמות הגבה, סימון, לא עושים לך טוב. הם גם לא עושים טוב למי שרואה אותך וכבר חסך כסף לכרטיס טיסה להולנד כדי להציע לך נישואים.

 


 

Sirenia - היא ההתמכרות החדשה שלי, ומצב הסולנית שלהם, איילין, לא יותר טוב. נראה כאילו היא למדה ריקוד משרון ואת קוד הלבוש מאנט, והן עוד אולי איכשהו עושות את זה ראוי, אבל היא פשוט ההוכחה שבלונדינית עם חזה גדול זה לא בהכרח הרכב מנצח, ולראיה, הקליפ הזה, של אחד השירים שלהם שהכי אהבתי בעבר, עד שראיתי את אותו קליפ.

 


 

Lacuna Coil - מישהו צריך להגיד לכריסטינה סקאביה (ואני אמנע מבדיחות שמיכה), הסולנית של הלהקה עם השם היחיד בינתיים שאני לא מוצא בו שום משמעות מיוחדת (סליל של מה?) כאן, שכל הפוזה ותנועות חיתוך הורידים זה נחמד ונסבל כל עוד את בת 12-14 (כל זאת בתנאי שאין לך בלוג), אבל בגילך זה ממש פאתט, גם בקליפים. את מתקרבת לארבעים, ולמרות זאת הסיבה היחידה שאני מוצא לא לצוד אותך היא שאת גרה באיטליה, וכל כרטיסי הטיסה הבין-אירופיים שלי יבוזבזו כבר בין פינלנד להולנד ולימודי איטלקית לא יבואו לי טוב עכשיו. הליטופים העצמיים עוד בסדר, כפי שציינתי, מי יכול להאשים אותך, אבל טוב תעשי אם תלמדי מהסולן שלצידך, הוא אמנם נראה מטופש, אבל במידה, והוא לא זז יותר מדי. מצד שני, אי אפשר גם לקרוא למה שהוא עושה "לשיר" יותר מדי, אז זה מתאזן.

 


 

את השאלון שהוא עשה החלטתי לא לעשות אחרי שהגעתי למסקנה שאני יכול לסכם אותו בכמה משפטים קצרים:

1. לא קיבלתי הצטיינות שנה שעברה.

2. השנה אני מאוד מקווה לקבל.

3. בשביל זה החלטתי לכבוד השנה החדשה להשקיע יותר בלימודים.

4. זה לא ממש הולך לי בינתיים.

 


 

אני מאוד מקווה, בשבילך, שאת תגיבי לפוסט הזה, אחרי לחץ נפשי לפרסם משהו, כן, כן, את יודעת מי את.

נכתב על ידי , 7/1/2009 17:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוויקי סלולרי ב-8/1/2009 00:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)